План на курса
Криви и Повърхности
- Инструменти и структура
- Bézier и NURBS
- Преобразуване на обекти
- Форми и сплайни
Метатопки и партикули за козметика
- Инструменти и структура
- Добавяне и редактиране на мета обекти
- Използване на графичен перо
- Модифициране на партикули
Анимация и подмятане
- Ключови кадри и ключови набори
- Използване на каркас за подмятане
- Прилагане на решетка
- Ограничения, действия и водители
Маркери, ключови форми и пътища на движение
Неразрушително моделиране
- Въведение в геометрични възли
- Въведение в анимационни възли
Рендериране на 3D сцени
Рендер машини в Blender за анимация
- Eevee, cycles и workbench
- Използване на камери, светлинни обекти и материали
- Възли за оцветяване и управление на цвят
- Freestyle не-фотореалистично (NPR) рендериране
- Използване на слоеве и проходи
- Рендериране и преглед на анимации
Експорт на файлове
- Поддържани медии формати
- Експорт на файлове в Alembic
- Използване на модула Collada
- Експорт на файлове като USD, SVG и PDF
Разрешаване на проблеми
Резюме и следващи стъпки
Изисквания
- Основни умения за използване на компютър
- Знакомство с 3D моделиране
Целева аудитория
- Художници
- Разработчици на игри
- Пълни начинаещи
Отзиви от потребители (3)
Учене за софтуера
Peter - Coleg Cambria
Курс - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Машинен превод
практически примери и отстраняване на реални проблеми (по време на създаване на реални проекти, игри и т.н.), имам предвид добра практика и как изглежда реалната работа по проекта
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Курс - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Машинен превод
I харесваше, че всичките въпроси, които подготвихме предварително, били отговорени; също така и 90-минутния изидазъм да се създаде малка игра в края беше забавно!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Курс - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Машинен превод