План на курса

Криви и Повърхности

  • Инструменти и структура
  • Bézier и NURBS
  • Преобразуване на обекти
  • Форми и сплайни

Метатопки и партикули за козметика

  • Инструменти и структура
  • Добавяне и редактиране на мета обекти
  • Използване на графичен перо
  • Модифициране на партикули

Анимация и подмятане

  • Ключови кадри и ключови набори
  • Използване на каркас за подмятане
  • Прилагане на решетка
  • Ограничения, действия и водители

Маркери, ключови форми и пътища на движение

Неразрушително моделиране

  • Въведение в геометрични възли
  • Въведение в анимационни възли

Рендериране на 3D сцени

Рендер машини в Blender за анимация

  • Eevee, cycles и workbench
  • Използване на камери, светлинни обекти и материали
  • Възли за оцветяване и управление на цвят
  • Freestyle не-фотореалистично (NPR) рендериране
  • Използване на слоеве и проходи
  • Рендериране и преглед на анимации

Експорт на файлове

  • Поддържани медии формати
  • Експорт на файлове в Alembic
  • Използване на модула Collada
  • Експорт на файлове като USD, SVG и PDF

Разрешаване на проблеми

Резюме и следващи стъпки

Изисквания

  • Основни умения за използване на компютър
  • Знакомство с 3D моделиране

Целева аудитория

  • Художници
  • Разработчици на игри
  • Пълни начинаещи
 14 часа

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (3)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории