План на курса

Криви и повърхности

  • Инструменти и структура
  • Bézier и NURBS
  • Преобразуване на обекти
  • Форми и сплайнове

Metaballs и косми частици

  • Инструменти и структура
  • Добавяне и редактиране на мета обекти
  • Използване на графитен каран
  • Модифициране на частици

Анимация и ригинг

  • Ключови кадри и ключови набори
  • Използване на каркас за ригинг
  • Прилагане на решетка
  • Ограничения, действия и драйвери

Маркери, ключови форми и пътища на движение

Неразрушаващо моделиране

  • Въведение в геометрични нодове
  • Въведение в анимационни нодове

Рендиране на 3D сцени

Рендиране енjinи в Blender за анимация

  • Eevee, cycles и workbench
  • Използване на камери, светли обекти и материали
  • Шейдинг нодове и управление на цвета
  • Freestyle нефотографски (NPR) рендиране
  • Използване на слоеве и преминавания
  • Рендиране и предварително разглеждане на анимации

Експортиране на файлове

  • Поддържани медийни формати
  • Експортиране на файлове в Alembic
  • Използване на модул Collada
  • Експортиране на файлове като USD, SVG и PDF

Решаване на проблеми

Обобщение и следващи стъпки

Изисквания

  • Основно използване на компютри
  • Запознаност с 3D моделирането

Целева аудитория

  • Артисти
  • Разработчици на игри
  • Напълно новачи
 14 часове

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (3)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории