Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Въведение
- Blender срещу Autodesk 3ds Max срещу Cinema 4D
- Преглед на Blender функции и предимства
Приготвяме се да започнем
- Инсталиране Blender
- Основни концепции за моделиране
- Навигация в потребителския интерфейс
Основи на редактирането
- Видове редактори
- Превключване между режим на редактиране и режим на обект
- Върхове, ръбове и лица
- Редактиране на мрежови данни и обекти
Моделиращи мрежи
- Режими на моделиране
- Структуриране на мрежи
- Добавяне на примитиви
- Избор и редактиране на мрежи
- Данни за обекти, групи върхове и персонализирани данни
- UV карти и разопаковане
- Мрежов анализ и ретопология
Скулптура и рисуване
- Активиране на маскиране на селекцията
- Използване на инструмента за четка
- Оформяне на модели в режим на скулптура
- Адаптивни методи за скулптуриране
- Редактиране на UV текстури и изображения
Изобразяване на 3D сцени
- Изобразяване на двигатели в Blender
- Eevee, цикли и работна маса
- Използване на камери, леки предмети и материали
- Възли за засенчване и управление на цветовете
- Freestyle нефотореалистично (NPR) изобразяване
- Използване на слоеве и проходи
- Изобразяване и преглед на анимации
Експортиране на файлове
- Поддържани медийни формати
- Експортиране на файлове в Alembic
- Използване на модул Collada
- Експортиране на файлове като USD, SVG и PDF
Отстраняване на неизправности
Обобщение и следващи стъпки
Изисквания
- Основен опит при използване на компютър
- Запознаване с 3D моделиране
Публика
- Художници
- Разработчици на игри
- Напълно начинаещи
21 Часа
Oтзиви от потребители (3)
Learning about the software
Peter - Coleg Cambria
Курс - Blender: 3D Modeling Fundamentals
практически примери и отстраняване на реални проблеми (по време на създаване на реални проекти, игри и т.н.), имам предвид добра практика и как изглежда реалната работа по проекта
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Курс - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Машинен превод
I liked the fact the all the questions we prepared beforehand were answered; also the 90 minute challenge to create a little game at the end was a good fun!