План на курса
Въведение
- Blender срещу Autodesk 3ds Max срещу Cinema 4D
- Преглед на Blender функции и предимства
Приготвяме се да започнем
- Инсталиране Blender
- Основни концепции за моделиране
- Навигация в потребителския интерфейс
Основи на редактирането
- Видове редактори
- Превключване между режим на редактиране и режим на обект
- Върхове, ръбове и лица
- Редактиране на мрежови данни и обекти
Моделиращи мрежи
- Режими на моделиране
- Структуриране на мрежи
- Добавяне на примитиви
- Избор и редактиране на мрежи
- Данни за обекти, групи върхове и персонализирани данни
- UV карти и разопаковане
- Мрежов анализ и ретопология
Скулптура и рисуване
- Активиране на маскиране на селекцията
- Използване на инструмента за четка
- Оформяне на модели в режим на скулптура
- Адаптивни методи за скулптуриране
- Редактиране на UV текстури и изображения
Изобразяване на 3D сцени
- Изобразяване на двигатели в Blender
- Eevee, цикли и работна маса
- Използване на камери, леки предмети и материали
- Възли за засенчване и управление на цветовете
- Freestyle нефотореалистично (NPR) изобразяване
- Използване на слоеве и проходи
- Изобразяване и преглед на анимации
Експортиране на файлове
- Поддържани медийни формати
- Експортиране на файлове в Alembic
- Използване на модул Collada
- Експортиране на файлове като USD, SVG и PDF
Отстраняване на неизправности
Обобщение и следващи стъпки
Изисквания
- Основен опит при използване на компютър
- Запознаване с 3D моделиране
Публика
- Художници
- Разработчици на игри
- Напълно начинаещи
Oтзиви от потребители (3)
Учене за софтуера
Peter - Coleg Cambria
Курс - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Машинен превод
практически примери и отстраняване на реални проблеми (по време на създаване на реални проекти, игри и т.н.), имам предвид добра практика и как изглежда реалната работа по проекта
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Курс - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Машинен превод
I харесваше, че всичките въпроси, които подготвихме предварително, били отговорени; също така и 90-минутния изидазъм да се създаде малка игра в края беше забавно!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Курс - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Машинен превод