План на курса
Въведение
- Blender спрямо Autodesk 3ds Max и Cinema 4D
- Общ преглед на функционалностите и ползите от Blender
Започване
- Инсталиране на Blender
- Основни концепции за моделиране
- Навигация в потребителския интерфейс
Основи на редактирането
- Видове редактори
- Превключване между режимите за редактиране и обект
- Вертици, ръбове и лицеви плоскости (faces)
- Редактиране на мрежовите данни и обекти
Моделиране на мрежи
- Режими за моделиране
- Структуриране на мрежи
- Добавяне на примитиви
- Избор и редактиране на мрежи
- Данни за обекти, групи от вертици и персонализирани данни
- UV карти и разгъване
- Анализ на мрежите и ре-топология
Скулптуриране и изрисуване
- Включване на маски за избор
- Използване на инструмента за бърше
- Образуване на модели в режим за скулптуриране
- Адаптивни методи за скулптуриране
- Редактиране на UV текстури и изображения
Рендиране на 3D сцени
- Рендерни движители в Blender
- Eevee, cycles и workbench
- Използване на камери, светещи обекти и материали
- Узли за затеняване и управление на цветовете
- Freestyle не-фотореално (NPR) рендиране
- Използване на слоеве и пасове
- Рендиране и преглед на анимации
Експортиране на файлове
- Поддържани медийни формати
- Експортиране на файлове в Alembic
- Използване на модула Collada
- Експортиране на файлове като USD, SVG и PDF
Устраняване на грешки
Резюме и следващи стъпки
Изисквания
- Основни опити с използването на компютър
- Познаване на 3D моделиране
Целева група
- Художници
- Разработчици на видео игри
- Напълно новаците
Отзиви от потребители (3)
Учение за софтуерите
Peter - Coleg Cambria
Курс - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Машинен превод
практични примери и разрешаване на реални проблеми (преди всичко при създаването на реални проекти, игри и т.н.), имам предвид добри практики и какво изглежда работата в реален проект
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Курс - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Машинен превод
Ми ми хареса фактът, че всички предварително приготвени въпроси бяха отговорени; също така 90-минутната предизвикателство да създадем малка игра към края беше много забавно!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Курс - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Машинен превод