План на курса

Въведение

  • Blender срещу Autodesk 3ds Max срещу Cinema 4D
  • Преглед на Blender функции и предимства

Приготвяме се да започнем

  • Инсталиране Blender
  • Основни концепции за моделиране
  • Навигация в потребителския интерфейс

Основи на редактирането

  • Видове редактори
  • Превключване между режим на редактиране и режим на обект
  • Върхове, ръбове и лица
  • Редактиране на мрежови данни и обекти

Моделиращи мрежи

  • Режими на моделиране
  • Структуриране на мрежи
  • Добавяне на примитиви
  • Избор и редактиране на мрежи
  • Данни за обекти, групи върхове и персонализирани данни
  • UV карти и разопаковане
  • Мрежов анализ и ретопология

Скулптура и рисуване

  • Активиране на маскиране на селекцията
  • Използване на инструмента за четка
  • Оформяне на модели в режим на скулптура
  • Адаптивни методи за скулптуриране
  • Редактиране на UV текстури и изображения

Изобразяване на 3D сцени

  • Изобразяване на двигатели в Blender
  • Eevee, цикли и работна маса
  • Използване на камери, леки предмети и материали
  • Възли за засенчване и управление на цветовете
  • Freestyle нефотореалистично (NPR) изобразяване
  • Използване на слоеве и проходи
  • Изобразяване и преглед на анимации

Експортиране на файлове

  • Поддържани медийни формати
  • Експортиране на файлове в Alembic
  • Използване на модул Collada
  • Експортиране на файлове като USD, SVG и PDF

Отстраняване на неизправности

Обобщение и следващи стъпки

Изисквания

  • Основен опит при използване на компютър
  • Запознаване с 3D моделиране

Публика

  • Художници
  • Разработчици на игри
  • Напълно начинаещи
 21 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (3)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории