План на курса

Въведение

  • Blender спрямо Autodesk 3ds Max и Cinema 4D
  • Общ преглед на функционалностите и ползите от Blender

Започване

  • Инсталиране на Blender
  • Основни концепции за моделиране
  • Навигация в потребителския интерфейс

Основи на редактирането

  • Видове редактори
  • Превключване между режимите за редактиране и обект
  • Вертици, ръбове и лицеви плоскости (faces)
  • Редактиране на мрежовите данни и обекти

Моделиране на мрежи

  • Режими за моделиране
  • Структуриране на мрежи
  • Добавяне на примитиви
  • Избор и редактиране на мрежи
  • Данни за обекти, групи от вертици и персонализирани данни
  • UV карти и разгъване
  • Анализ на мрежите и ре-топология

Скулптуриране и изрисуване

  • Включване на маски за избор
  • Използване на инструмента за бърше
  • Образуване на модели в режим за скулптуриране
  • Адаптивни методи за скулптуриране
  • Редактиране на UV текстури и изображения

Рендиране на 3D сцени

  • Рендерни движители в Blender
  • Eevee, cycles и workbench
  • Използване на камери, светещи обекти и материали
  • Узли за затеняване и управление на цветовете
  • Freestyle не-фотореално (NPR) рендиране
  • Използване на слоеве и пасове
  • Рендиране и преглед на анимации

Експортиране на файлове

  • Поддържани медийни формати
  • Експортиране на файлове в Alembic
  • Използване на модула Collada
  • Експортиране на файлове като USD, SVG и PDF

Устраняване на грешки

Резюме и следващи стъпки

Изисквания

  • Основни опити с използването на компютър
  • Познаване на 3D моделиране

Целева група

  • Художници
  • Разработчици на видео игри
  • Напълно новаците
 21 часове

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (3)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории