План на курса
Дефинирайте Коучинг
- Осигурете яснота какво точно е коучингът и как се използва
- Свържете „Коучинг“ като дисциплина с подобряване на индивидуалното и екипното представяне (или анализиране и коригиране на недостатъчното представяне)
- Разберете как споделеното обучение може лесно да се прехвърли в „ангажимент за действие“
Коучинг модели
- Въведение в модела GROW
- G = Goal: целта на дискусията или промените, които индивидът/екипът желае да направи
- R = Реалност : честна оценка на текущата ситуация и необходимостта от промяна
- O = Опции : какво може да се направи, за да се постигне тази промяна; какво друго; Има ли още нещо…?
- W = Воля: има ли желание това да се осъществи или някой от другите фактори – GRO – ще попречи на постигането на промяната; как ще измерим напредъка?
- Отчитане на всички фактори, необходими за:
- Превръщане на визията в реалност
- Постигане на измерими резултати
- Вземане на ефективни решения
- Управление на промяната
- Представяне на Къщата на промяната: разбиране на необходимостта понякога нещата да се влошат, преди да се подобрят
Да станете успешен треньор
- Как се държи треньорът?
- Какво прави треньорът?
- Разбиране на необходимостта да останеш отделен – настрана? – от детайлите и да допринасяте само с индивидуални коментари/предложения в подходящи моменти
- Коучинг резултати от лица, чиято ежедневна работа не разбираме
Връзката с Performance Management
- Поставяне на целта – разбиране на това, което се изисква
- Управление спрямо тези цели – разбиране как изглежда успехът/недостигът
- Разпознаване (и коригиране) на недостатъчно изпълнение; особено разпознаване на причините за недостатъчно представяне (което може да няма нищо общо с работното натоварване на индивида)
- Коучинг и обратна връзка: връзки и разлики
Коучинг на практика
- Фасилитирани сесии на коучинг – първоначално в групова среда, за да се даде възможност за целенасочена обратна връзка; след това в коучинг двойки – да приложат на практика моделите, които вече бяха обсъдени.
Отзиви от потребители (5)
### Training and Feedback#### OverviewThis module provides an in-depth look at the processes of training and providing feedback within an organization. Participants will learn effective strategies for delivering constructive feedback and developing comprehensive training programs.#### Learning Objectives- Understand the principles of effective feedback.- Develop skills for giving and receiving feedback.- Design and implement training programs.- Evaluate the impact of training on organizational performance.#### Course Outline##### Module 1: Introduction to Training and Feedback- **Definition and Importance** - Explanation of what training and feedback are. - The role of training and feedback in professional development.- **Types of Feedback** - Constructive feedback. - Positive feedback. - Negative feedback.- **Purpose of Training** - Skill development. - Performance improvement. - Career advancement.##### Module 2: Delivering Constructive Feedback- **Techniques for Effective Feedback** - The SBI (Situation, Behavior, Impact) model. - Using the "sandwich method."- **Common Challenges** - Dealing with resistance to feedback. - Ensuring feedback is actionable.- **Best Practices** - Timeliness of feedback. - Ensuring clarity and specificity. - Maintaining a positive and supportive tone.##### Module 3: Developing Training Programs- **Needs Assessment** - Identifying training needs. - Conducting a gap analysis.- **Designing Training Content** - Creating learning objectives. - Developing engaging content.- **Implementation Strategies** - Choosing the right training methods. - Using technology in training.- **Evaluating Training Effectiveness** - Measuring training outcomes. - Collecting and analyzing feedback.##### Module 4: Advanced Feedback Techniques- **360-Degree Feedback** - Understanding the 360-degree feedback process. - Implementing 360-degree feedback in the workplace.- **Peer-to-Peer Feedback** - Encouraging a culture of peer feedback. - Techniques for giving and receiving peer feedback.- **Self-Assessment** - The importance of self-assessment. - Techniques for effective self-assessment.##### Module 5: Feedback and Performance Management- **Integrating Feedback into Performance Management** - Aligning feedback with performance goals. - Using feedback to drive performance improvement.- **Performance Reviews** - Conducting effective performance reviews. - Providing actionable feedback during reviews.- **Continuous Improvement** - Using feedback for continuous professional development. - Creating a feedback-rich environment.##### Module 6: Case Studies and Practical Applications- **Real-World Examples** - Case studies of successful training and feedback programs. - Lessons learned from failed implementations.- **Practical Exercises** - Role-playing scenarios for giving and receiving feedback. - Designing and implementing a training program.- **Reflection and Action Planning** - Reflecting on personal feedback experiences. - Developing an action plan for applying learned techniques.
Jochen Jung - Bachem
Курс - DZM – delegating tasks and motivating employees
Машинен превод
Игрите, практическите упражнения и обясненията на процеса и техниките, свързани с тези игри
Raluca - Siemens
Курс - Negotiation and Persuasion
Машинен превод
Обяснява добре темата.
Gilbert Pineda - Quartzelec Ltd (Philippines Branch)
Курс - Leadership 101
Машинен превод
Класово обяснена теория, съчетана с ентусиазиран разказ на треньора за неговото минало преживяване, което прави концепциите по-привлекателни и запомнящи се. Приятен и страстен треньор.
Jacob Tan - Singapore Management University
Курс - Leadership Development for Engineers
Машинен превод
Информация за RPA, AI и IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Курс - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
Машинен превод