План на курса
Отвореност към другите: 5 поколения на потребителския пазар, 4 поколения на пазара на труда
- Отвореност към другите - пет поколения на пазара: Поколение Z, Поколение Y, Поколение X, Поколение на бейби бумърите, Поколение на традиционалистите.
- Кое поколение представлявам?
- Характеристики на 4 поколения, действащи на пазара на труда: Z, Y, X и Baby Boomers
Поколенчески различия между служителите:
- Определяне и управление на потенциала за развитие на служителя, като се вземат предвид специфичните нужди и житейски възможности, произтичащи от възрастта - ключови компетенции
- Техники и умения за мотивиране и управление на служители от различни възрасти.
Управление на възрастта – как се подготвихме за най-младите поколения Y и Z?
- какъв е служителят от поколението Y и Z?
- Какво мотивира един служител от поколението Y и Z?
- Как да общуваме със служител от поколението Y и Z?
- Как да управляваме служител от поколението Y и Z?
X,Y,Z комуникация
- Как да проектираме подходяща комуникация за поколенията X, Y, Z
- Защо трябва да адаптирам съобщението си?
- Общи инструменти за комуникация – обратна връзка
- Как да комуникираме, за да мотивираме поколенията?
- Отворена комуникация – авторитет в комуникацията
- Бизнес комуникация, развитие на сътрудничество
XYZ управление и мотивация
- Поставяне на цели и изпълнение на задачите
- Екипно управление, координация на дейностите, управление на проекти – сътрудничество между поколенията
- Какво мотивира всяко поколение? – ключът към поколението
- Как да проектираме сътрудничество?
- Как да се допълваме в бизнеса?
- Как ефективно да разпределяме задачите в екип - таблица на компетенциите
- Как да изградим естествен авторитет и самочувствие в XYZ?
- Трудно ли е да се управлява поколението Z и какво наистина ги мотивира?
- Ще ни липсват ли скоро служители?
- Набиране на XYZ - какво го интересува всяко поколение?
Трудни XYZ ситуации – асертивност в общуването
- Управление на конфликти – трудни ситуации между поколенията
- Как да предвидим конфликти на работното място?
- Нива на комуникация – нагласи на събеседника (шеф, служител, доставчик, получател)
- Как да говоря със служител, ръководител и т.н.?
- Емпатия в общуването
- Какво очакват различните поколения от мен в общуването?
- Как да намалим стреса чрез прозрачна комуникация?
Изисквания
There are no specific requirements needed to attend this course.
Oтзиви от потребители (3)
Треньорът притежава обширни познания и ще бъде от полза на всеки, който да получи обучение от такъв квалифициран човек.
DURGA KODALI - Strata Manufacturing
Курс - Advanced Product Quality Planning (APQP)
Машинен превод
Информация за RPA, AI и IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Курс - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
Машинен превод
I liked the alistair's knowledge and presentation style.
yvette pranger
Курс - Strategic Planning in Practice
Машинен превод