План на курса

Отвореност към другите: 5 поколения на потребителския пазар, 4 поколения на пазара на труда

    Отвореност към другите - пет поколения на пазара: Поколение Z, Поколение Y, Поколение X, Поколение на бейби бумърите, Поколение на традиционалистите. Кое поколение представлявам? Характеристики на 4 поколения, действащи на пазара на труда: Z, Y, X и Baby Boomers

Поколенчески различия между служителите:

    Дефиниране и управление на потенциала за развитие на служителя, като се вземат предвид специфичните потребности и житейски възможности, произтичащи от възрастта – ключови компетенции Техники и умения за мотивиране и управление на служители от различни възрасти.

Управление на възрастта – как се подготвихме за най-младите поколения Y и Z?

    какъв е служителят от поколението Y и Z? Какво мотивира един служител от поколението Y и Z? Как да общуваме със служител от поколението Y и Z? Как да управляваме служител от поколението Y и Z?

 

X,Y,Z комуникация

    Как да проектирам подходяща комуникация за поколенията X, Y, Z. Защо трябва да адаптирам съобщението? Общи инструменти за комуникация – обратна връзка Как да комуникираме, за да мотивираме поколенията? Отворена комуникация - авторитет в общуването Делова комуникация, развитие на сътрудничество

XYZ управление и мотивация

    Поставяне на цели и изпълнение на задачи Управление на екип, координация на дейностите, управление на проекти – сътрудничество между поколенията Какво мотивира отделните поколения? – ключът към поколението Как да проектираме сътрудничество? Как да се допълваме в бизнеса? Как ефективно да разделяме задачите в екип - таблица на компетентностите Как да изградим естествен авторитет и самочувствие в XYZ? Трудно ли е да се управлява поколението Z и какво наистина ги мотивира? Ще ни липсват ли скоро служители? Набиране на XYZ - какво го интересува всяко поколение?

Трудни XYZ ситуации – асертивност в общуването

    Управление на конфликти – трудни ситуации между поколенията Как да предвидим конфликтите на работното място? Нива на комуникация – нагласи на събеседника (шеф, служител, доставчик, получател) Как да разговаряме със служител, ръководител и т.н.? Емпатия в общуването Какво очакват различните поколения от мен в общуването? Как да намалим стреса чрез прозрачна комуникация?
 14 Hours

Брой участници



Цена за участник

Свързани Kурсове

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 Hours

Свързани Kатегории