План на курса

Отвореност към другите: 5 поколения на потребителския пазар, 4 поколения на пазара на труда

  • Отвореност към другите - пет поколения на пазара: Поколение Z, Поколение Y, Поколение X, Поколение на бейби бумърите, Поколение на традиционалистите.
  • Кое поколение представлявам?
  • Характеристики на 4 поколения, действащи на пазара на труда: Z, Y, X и Baby Boomers

Поколенчески различия между служителите:

  • Определяне и управление на потенциала за развитие на служителя, като се вземат предвид специфичните нужди и житейски възможности, произтичащи от възрастта - ключови компетенции
  • Техники и умения за мотивиране и управление на служители от различни възрасти.

Управление на възрастта – как се подготвихме за най-младите поколения Y и Z?

  • какъв е служителят от поколението Y и Z?
  • Какво мотивира един служител от поколението Y и Z?
  • Как да общуваме със служител от поколението Y и Z?
  • Как да управляваме служител от поколението Y и Z?

X,Y,Z комуникация

  • Как да проектираме подходяща комуникация за поколенията X, Y, Z
  • Защо трябва да адаптирам съобщението си?
  • Общи инструменти за комуникация – обратна връзка
  • Как да комуникираме, за да мотивираме поколенията?
  • Отворена комуникация – авторитет в комуникацията
  • Бизнес комуникация, развитие на сътрудничество

XYZ управление и мотивация

  • Поставяне на цели и изпълнение на задачите
  • Екипно управление, координация на дейностите, управление на проекти – сътрудничество между поколенията
  • Какво мотивира всяко поколение? – ключът към поколението
  • Как да проектираме сътрудничество?
  • Как да се допълваме в бизнеса?
  • Как ефективно да разпределяме задачите в екип - таблица на компетенциите
  • Как да изградим естествен авторитет и самочувствие в XYZ?
  • Трудно ли е да се управлява поколението Z и какво наистина ги мотивира?
  • Ще ни липсват ли скоро служители?
  • Набиране на XYZ - какво го интересува всяко поколение?

Трудни XYZ ситуации – асертивност в общуването

  • Управление на конфликти – трудни ситуации между поколенията
  • Как да предвидим конфликти на работното място?
  • Нива на комуникация – нагласи на събеседника (шеф, служител, доставчик, получател)
  • Как да говоря със служител, ръководител и т.н.?
  • Емпатия в общуването
  • Какво очакват различните поколения от мен в общуването?
  • Как да намалим стреса чрез прозрачна комуникация?

Изисквания

There are no specific requirements needed to attend this course.

 14 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (3)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории