Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
План на курса
Разбиране на себе си и другите
- Какво ни кара да се държим така, както го правим? Как можем да разберем кои части от това поведение са приемливи – изискват се от нашата роля в бизнеса – и кои части не са приемливи? Обратна връзка: как другите ни виждат и как се отнасят към нас?
Communication
- Как общуваме с другите? Какви са предимствата/недостатъците на различните комуникационни медии? Какво имаме предвид под Ефективен Communication и как да го постигнем? Нашите съответни стилове на мислене и учене и как те могат да бъдат приложени към ежедневната ни работа
Management v Лидерство
- Какво е управление? Какво е лидерство? Каква е разликата между Management and Leadership? Анализиране на лидерското поведение Анализиране на различните стилове на управление – и разбиране кога да ги използвате Значението на комуникацията – включително: Вербална комуникация Устна комуникация Визуална комуникация
Емоционална интелигентност
- Емоциите и техните последствия. Значението на разбирането на нашия „EQ“ (за разлика от по-стандартния коефициент на интелигентност) Петте етапа на модела на емоционалната интелигентност на Голман: Самоосъзнаване Себе-Management Мотивация Емпатия Социални умения
Транзакционен анализ
- Защо действаме/реагираме по определен начин на колеги и клиенти? Как можем да изградим връзка с колеги и клиенти? Какви са ползите от „Истинското разбирателство“ в нашите междуpersonal отношения?
Изграждане на успешен екип
- Какво е екип? Етапи на развитие на екипа
Goал и настройка на целта
- Поставяне на цели – за компанията Поставяне на цели – за персонала Изготвяне и съгласуване на целите Изпълнение Management
Заинтересована страна Management
- Хората и веригата услуга-печалба Удовлетворяване на заинтересованите страни Анализ на заинтересованите страни: вътрешни и външни заинтересовани страни
Делегиране
- Какво е делегиране? Етапи на делегиране
Коучинг
- Какво е коучинг? Използване на модела GROW за ефективен коучинг
Справяне с конфликти
- Какво причинява конфликт? Фазите на справяне с конфликта Разбиране на конфликта Разбиране на вашата позиция / позицията на другия човек в конфликта Разрешаване на конфликта
21 Hours
Oтзиви от потребители (1)
Reflecting own my self to learn others