План на курса

Разбиране на себе си и другите

    Какво ни кара да се държим така, както го правим? Как можем да разберем кои части от това поведение са приемливи – изискват се от нашата роля в бизнеса – и кои части не са приемливи? Обратна връзка: как другите ни виждат и как се отнасят към нас?

Communication

    Как общуваме с другите? Какви са предимствата/недостатъците на различните комуникационни медии? Какво имаме предвид под Ефективен Communication и как да го постигнем? Нашите съответни стилове на мислене и учене и как те могат да бъдат приложени към ежедневната ни работа

Management v Лидерство

    Какво е управление? Какво е лидерство? Каква е разликата между Management and Leadership? Анализиране на лидерското поведение Анализиране на различните стилове на управление – и разбиране кога да ги използвате Значението на комуникацията – включително: Вербална комуникация Устна комуникация Визуална комуникация

Емоционална интелигентност

    Емоциите и техните последствия. Значението на разбирането на нашия „EQ“ (за разлика от по-стандартния коефициент на интелигентност) Петте етапа на модела на емоционалната интелигентност на Голман: Самоосъзнаване Себе-Management Мотивация Емпатия Социални умения

Транзакционен анализ

    Защо действаме/реагираме по определен начин на колеги и клиенти? Как можем да изградим връзка с колеги и клиенти? Какви са ползите от „Истинското разбирателство“ в нашите междуpersonal отношения?

Изграждане на успешен екип

    Какво е екип? Етапи на развитие на екипа

Goал и настройка на целта

    Поставяне на цели – за компанията Поставяне на цели – за персонала Изготвяне и съгласуване на целите Изпълнение Management

Заинтересована страна Management

    Хората и веригата услуга-печалба Удовлетворяване на заинтересованите страни Анализ на заинтересованите страни: вътрешни и външни заинтересовани страни

Делегиране

    Какво е делегиране? Етапи на делегиране

Коучинг

    Какво е коучинг? Използване на модела GROW за ефективен коучинг

Справяне с конфликти

    Какво причинява конфликт? Фазите на справяне с конфликта Разбиране на конфликта Разбиране на вашата позиция / позицията на другия човек в конфликта Разрешаване на конфликта
Петте режима за справяне с конфликти на Килман – и как да ги приложите: Състезание
  • Сътрудничество
  • Компромис
  • Избягване
  • Услужлив
  • Преодоляване на пропастта
  •  21 Hours

    Брой участници



    Цена за участник

    Oтзиви от потребители (1)

    Свързани Kурсове

    Hosting Online Meetings

    7 Hours

    Communication and Teamwork

    7 Hours

    Business Communication Skills

    35 Hours

    Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów

    14 Hours

    Business English for Non-Native Speakers

    14 Hours

    Свързани Kатегории