План на курса
1. Техническа и качествена екселентност
- Аналитично мислене и решаване на проблеми за оперативна екселентност
- Гарантиране на качество, съответствие и спазване на професионални стандарти
- Поддържане на иновации и непрекъснато подобряване в техничната доставка
2. Критично мислене и вземане на решения
- Рамкове за структурирано вземане на решения при неизвестност
- Баланс между аналитичното мислене и креативно решаване на проблеми
- Применяване на съдиелство и чест в сложни бизнес сценарии
3. Изключителен клиентски опит
- Разбиране на клиентските нужди и бизнес цели
- Създаване и поддържане на доверени клиентски отношения
- Доставяне на устойчиво добавено значение и запазване на професионалната чест
4. Стратегическа комуникация и влияние
- Комуникиране със значимост и яснота
- Управление на очакванията на заинтересованите страни в различни бизнес области
- Влияние върху резултати чрез емпатия и убеждаване
5. Опит на хората и лидерство
- Развитие на самоосезнаването и емоционалната интелигенция
- Екипово омposнаване и мотивиране чрез включване и сътрудничество
- Лидерство с адаптивност в динамични окръжения
6. Поддържане на екипово сътрудничество и ангажираност
- Създаване на култура на доверие, обратна връзка и споделена отговорност
- Подравняване на екипните цели с организационния видение
- Разпознаване и използване на индивидуалните сили за колективен успех
7. Непрекъснат растеж и професионално развитие
- Създаване на навици за постоянно обучение и подобряване на уменията
- Обучаване и куриране за подобрена перформанса
- Преобразуване на обучението в измерими бизнес резултати
8. Интегрирана практика и размисъл
- Применяване на придобитите концепции към реални работни предизвикателства
- Колективни упражнения за подкрепяне на ключовите компетенции
- Разработка на лични планове за професионална екселентност
Резюме и следващи стъпки
- Размисъл върху ключовите прозрения и приложения
- Завързане към постоянното лидерско развитие
- Ръководства и ресурси за продължаващото развитие
Изисквания
- Опит в клиентско-ориентирани или управленски длъжности
- Знайнина за организационните стандарти и практиките на качество
- Интерес към развитие на лидерските и иновативните умения
Публика
- Мениджъри и висши професионални лица
- Директори и висши лидерски ръководители, ангажирани с клиентската взаимодействие
- Партньори, които търсят да подобрят екипната перформанса и клиентския импакт
Отзиви от потребители (5)
обучение и обратна връзка
Jochen Jung - Bachem
Курс - DZM – delegating tasks and motivating employees
Машинен превод
Игрите, praktichnite упражнения и обясненията на процеси и техники, свързани с тези игри
Raluca - Siemens
Курс - Negotiation and Persuasion
Машинен превод
Обяснява темата добре.
Gilbert Pineda - Quartzelec Ltd (Philippines Branch)
Курс - Leadership 101
Машинен превод
Ясно обяснена теория, kombinирана с ентuzиазъм на тренера, който споделя своята предходна опит, правейки концепциите много по-свързани и запомнящи се. Приятен и страстен тренер.
Jacob Tan - Singapore Management University
Курс - Leadership Development for Engineers
Машинен превод
Информация за RPA, ИИ и IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Курс - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
Машинен превод