План на курса
Въведение
Преглед на Scratch функции и архитектура
Настройване на вашия Scratch акаунт
Разглеждане на Scratch уебсайта
Разбиране на основите на редактора Scratch.
Програмиране с помощта на блоково-базирана среда на Scratch.
Взаимодействие с декартовите (XY) координати
Научаване за Paint Editor
Преместване на обекти с помощта на функции за движение
Проектиране чрез категориите външен вид и звуци
Използване на контроли, оператори и условия
Разбиране на сензорите и променливите в Scratch
Изучаване на типовете данни
Работа с Pen Tool
Accessизвеждане на външните библиотеки
Създаване на игра/приложение с Scratch
Отстраняване на неизправности
Обобщение и заключение
Изисквания
- Не са необходими предишни познания по програмиране
- Интерес към програмирането и създаването на прости и интерактивни игри
Публика
- Всеки, който е нов в кодирането
- Разработчици на игри и приложения
Oтзиви от потребители (3)
Учене за софтуера
Peter - Coleg Cambria
Курс - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Машинен превод
практически примери и отстраняване на реални проблеми (по време на създаване на реални проекти, игри и т.н.), имам предвид добра практика и как изглежда реалната работа по проекта
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Курс - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Машинен превод
I харесваше, че всичките въпроси, които подготвихме предварително, били отговорени; също така и 90-минутния изидазъм да се създаде малка игра в края беше забавно!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Курс - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Машинен превод