Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Въведение в ИИ в игри
- Обиколка на приложенията на ИИ в игрите
- Видове ИИ агенти: NPC, стратегическа ИИ и други
- Основни концепции в разработката на ИИ за игри
Системи за приincinnati на решения
- Реализиране на дървесни структури за логика на прости ИИ агенти
- Конечни машини със състояния за сложни поведения
- Дървесни структури за поведение и модулно проектиране на ИИ
Намиране на път и навигация
- Разбиране на алгоритми за намиране на път
- Реализиране на алгоритъма A* за навигация в играта
- Оптимизиране на намирането на път за големи карти
Подкрепеното обучение в игри
- Въведение в концепции за подкрепено обучение
- Обучаване на ИИ агенти с използването на Q-обучение и дълбоко Q-мрежи
- Проектиране на структури за награда за адаптивно поведение
Оптимизиране на перформанса на ИИ
- Техники за оптимизиране на перформанса на ИИ в реално време
- Управление на ресурси и приоритизация на задачите на ИИ
- Отстраняване на грешки и улесняване на поддръжката на системи за ИИ
Напредни техники в ИИ
- Процедурно генериране на съдържание с ИИ
- Симулиране на поведения, подобни на играчите
- Интегриране на ИИ в многопотребителски игри
Бъдещи тенденции в ИИ за игри
- ИИ и машинно обучение в следващите поколения игри
- Етични раз/Dkл/sки в ИИ за игри
- Разглеждане на ИИ-дриведа история и нараторски дизайн
Резюме и следващи стъпки
Изисквания
- Основно разбиране на програмирани концепции
- Запознаност с инструменти или фреймворки за разработка на игри
- Основни познания в принципите на изкуственият интелект (AI)
Публика
- Разработчици на игри
- Ентuzиасти по AI
14 часа
Отзиви от потребители (2)
практически примери и отстраняване на реални проблеми (по време на създаване на реални проекти, игри и т.н.), имам предвид добра практика и как изглежда реалната работа по проекта
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Курс - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Машинен превод
I харесваше, че всичките въпроси, които подготвихме предварително, били отговорени; също така и 90-минутния изидазъм да се създаде малка игра в края беше забавно!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Курс - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Машинен превод