Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Въведение в AI в игрите
- Преглед на AI приложенията в игрите
- Видове AI агенти: NPC, стратегически AI и др
- Ключови концепции в разработването на AI игри
Системи за вземане на решения
- Внедряване на дървета на решения за проста AI логика
- Крайни автомати за комплексно поведение
- Дървета на поведението и модулен AI дизайн
Намиране на пътя и навигация
- Разбиране на алгоритмите за намиране на път
- Внедряване на алгоритъм A* за навигация в играта
- Оптимизиране на намирането на пътя за големи карти
Reinforcement Learning в Игри
- Въведение в концепциите за учене с подсилване
- Обучение на AI агенти с помощта на Q-обучение и дълбоки Q-мрежи
- Проектиране на структури за възнаграждение за адаптивно поведение
Оптимизиране на производителността на AI
- Техники за оптимизиране на производителността на AI в реално време
- Управление на ресурси и приоритизиране на задачи с изкуствен интелект
- Отстраняване на грешки и отстраняване на неизправности в AI системи
Разширени AI техники
- Процедурно генериране на съдържание с AI
- Симулиране на подобно на играч поведение
- Интегриране на AI с мултиплейър игри
Бъдещи тенденции в играта AI
- AI и машинно обучение в игри от следващо поколение
- Етични съображения в играта AI
- Изследване на разказване на истории и разказ, управлявано от AI
Обобщение и следващи стъпки
Изисквания
- Основно разбиране на концепциите за програмиране
- Познаване на инструменти или рамки за разработка на игри
- Основни познания за принципите на ИИ
Публика
- Разработчици на игри
- AI ентусиасти
14 часа
Отзиви от потребители (2)
практически примери и отстраняване на реални проблеми (по време на създаване на реални проекти, игри и т.н.), имам предвид добра практика и как изглежда реалната работа по проекта
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Курс - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Машинен превод
I харесваше, че всичките въпроси, които подготвихме предварително, били отговорени; също така и 90-минутния изидазъм да се създаде малка игра в края беше забавно!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Курс - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Машинен превод