План на курса

Въведение в ИИ в игри

  • Обиколка на приложенията на ИИ в игрите
  • Видове ИИ агенти: NPC, стратегическа ИИ и други
  • Основни концепции в разработката на ИИ за игри

Системи за приincinnati на решения

  • Реализиране на дървесни структури за логика на прости ИИ агенти
  • Конечни машини със състояния за сложни поведения
  • Дървесни структури за поведение и модулно проектиране на ИИ

Намиране на път и навигация

  • Разбиране на алгоритми за намиране на път
  • Реализиране на алгоритъма A* за навигация в играта
  • Оптимизиране на намирането на път за големи карти

Подкрепеното обучение в игри

  • Въведение в концепции за подкрепено обучение
  • Обучаване на ИИ агенти с използването на Q-обучение и дълбоко Q-мрежи
  • Проектиране на структури за награда за адаптивно поведение

Оптимизиране на перформанса на ИИ

  • Техники за оптимизиране на перформанса на ИИ в реално време
  • Управление на ресурси и приоритизация на задачите на ИИ
  • Отстраняване на грешки и улесняване на поддръжката на системи за ИИ

Напредни техники в ИИ

  • Процедурно генериране на съдържание с ИИ
  • Симулиране на поведения, подобни на играчите
  • Интегриране на ИИ в многопотребителски игри

Бъдещи тенденции в ИИ за игри

  • ИИ и машинно обучение в следващите поколения игри
  • Етични раз/Dkл/sки в ИИ за игри
  • Разглеждане на ИИ-дриведа история и нараторски дизайн

Резюме и следващи стъпки

Изисквания

  • Основно разбиране на програмирани концепции
  • Запознаност с инструменти или фреймворки за разработка на игри
  • Основни познания в принципите на изкуственият интелект (AI)

Публика

  • Разработчици на игри
  • Ентuzиасти по AI
 14 часа

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (2)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории