План на курса

Разбиране на себе си и другите

    Какво ни кара да се държим така, както го правим? Как можем да разберем кои части от това поведение са приемливи – изискват се от нашата роля в бизнеса – и кои части не са приемливи? Как можем да „адаптираме“ поведението, за да предотвратим причините за конфликт или да обезвредим конфликта, причинен от други? Какво имаме предвид под Ефективен Communication в потенциални и реални конфликтни ситуации?

Емоционална интелигентност

    Емоциите и техните последствия както при създаването, така и при справянето с конфликти. Значението на разбирането на нашия „EQ“ (за разлика от по-стандартния коефициент на интелигентност) Петте етапа на модела на емоционалната интелигентност на Goleman: Самоосъзнаване СамоManagement Мотивация Емпатия Социална Умения

Транзакционен анализ

    Защо действаме/реагираме по определен начин на колеги и клиенти? Как можем да изградим връзка с колеги и клиенти? Какви са ползите от „Истинското разбирателство“ в нашите междуpersonal отношения?

Клиент и заинтересована страна Management

    Удовлетворяване на заинтересованите страни Анализ на заинтересованите страни: вътрешни и външни заинтересовани страни Справяне с конфликти във взаимодействията на клиента и/или заинтересованите страни

Assertiveness

    Агресивен срещу асертивен срещу подчинен Предимства на асертивното поведение

Конфронтация

    Конфронтационният модел – ожесточени разговори Моделът PRO: шаблон за планиране и успешно провеждане на ожесточени разговори

Справяне с конфликти

    Какво причинява конфликт? Фазите на справяне с конфликта Разбиране на конфликта Разбиране на вашата позиция / позицията на другия човек в конфликта Разрешаване на конфликта
Петте режима за справяне с конфликти на Килман – и как да ги прилагате
  • Преодоляване на пропастта
  •  14 Hours

    Брой участници



    Цена за участник

    Oтзиви от потребители (5)

    Свързани Kурсове

    People and Team Management

    21 Hours

    Business Communication Skills

    35 Hours

    Business Modeling for an Agile Enterprise

    14 Hours

    Свързани Kатегории