Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
План на курса
Разбиране на себе си и другите
- Какво ни кара да се държим така, както го правим? Как можем да разберем кои части от това поведение са приемливи – изискват се от нашата роля в бизнеса – и кои части не са приемливи? Как можем да „адаптираме“ поведението, за да предотвратим причините за конфликт или да обезвредим конфликта, причинен от други? Какво имаме предвид под Ефективен Communication в потенциални и реални конфликтни ситуации?
Емоционална интелигентност
- Емоциите и техните последствия както при създаването, така и при справянето с конфликти. Значението на разбирането на нашия „EQ“ (за разлика от по-стандартния коефициент на интелигентност) Петте етапа на модела на емоционалната интелигентност на Goleman: Самоосъзнаване СамоManagement Мотивация Емпатия Социална Умения
Транзакционен анализ
- Защо действаме/реагираме по определен начин на колеги и клиенти? Как можем да изградим връзка с колеги и клиенти? Какви са ползите от „Истинското разбирателство“ в нашите междуpersonal отношения?
Клиент и заинтересована страна Management
- Удовлетворяване на заинтересованите страни Анализ на заинтересованите страни: вътрешни и външни заинтересовани страни Справяне с конфликти във взаимодействията на клиента и/или заинтересованите страни
Assertiveness
- Агресивен срещу асертивен срещу подчинен Предимства на асертивното поведение
Конфронтация
- Конфронтационният модел – ожесточени разговори Моделът PRO: шаблон за планиране и успешно провеждане на ожесточени разговори
Справяне с конфликти
- Какво причинява конфликт? Фазите на справяне с конфликта Разбиране на конфликта Разбиране на вашата позиция / позицията на другия човек в конфликта Разрешаване на конфликта
14 Hours
Oтзиви от потребители (5)
Най-доброто обучение, което съм посещавал напоследък, съдържателно, голяма доза знания, решения и препоръки.
Angelika - LKQ Polska Sp. z o. o.
Course - Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
възможност за открита дискусия по обсъжданите теми
Zuzanna - LKQ Polska Sp. z o. o.
Course - Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
I enjoyed the trainer Attitude and style, her knowledge and structure of training.
Mahsa Chegini - Albemarle
Course - Handling Conflict with Confidence
The theorie was OK, partly aready known. The excercises and the following analysis were very helpfull.
Iwona Hiltebrand - Credit Suisse AG
Course - Handling Conflict with Confidence
short & to the point