Курс за обучение по Effective Coaching and Communication
Коучингът е форма на обучение за развитие, при което обучаемите постигат конкретна цел чрез помощта на опитен човек. Ефективната комуникация е процес на обмен на информация с цел и яснота.
Това водено от инструктор обучение на живо (онлайн или на място) е насочено към всеки, който желае да подобри своите коучинг и комуникационни умения.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Разберете въздействието на коучинга и ефективната комуникация върху ангажираността на партньорите.
- Научете и прилагайте различни най-добри практики за коучинг и комуникация.
- Подобрете уменията за комуникация и влияние.
- Провеждайте коучинг сесии с увереност.
Формат на курса
- Интерактивна лекция и дискусия.
- Много упражнения и практика.
- Практическо внедряване в лабораторна среда на живо.
Опции за персонализиране на курса
- За да поискате персонализирано обучение за този курс, моля свържете се с нас, за да уговорим.
План на курса
Въведение
Основи на коучинга
- Определяне на коучинга
- Разпознаване на препятствия
Модели на коучинг
- Различната коучинг рамка
- Избор на подходяща коучинг рамка
- Разбиране на модела GROW
Коучинг на практика
- Фактори, необходими за коучинг
- Да станете ефективен треньор
В сила Communication
- Основи на комуникацията
- Communication подготовка и етапи
- Доставяне на съобщението
- Communication бариери
Communication и Влияние
- Ключови компоненти на комуникацията
- Развиване на доверие и разбирателство
- Слушане
- Expressпровокиране срещу провокиране
- Разпитване
- Обобщаване
- Емоционална интелигентност
- Влиятелна рамка и насоки
- Стратегии и практики за влияние
Най-добри практики
- Най-добри практики в коучинга
- Най-добри практики за ефективна комуникация
Обобщение и следващи стъпки
Изисквания
- Не са необходими предпоставки
Публика
- Всеки, който желае да подобри своите коучинг и комуникативни умения
Отворените курсове за обучение изискват 5+ участници.
Курс за обучение по Effective Coaching and Communication - Booking
Курс за обучение по Effective Coaching and Communication - Enquiry
Effective Coaching and Communication - Консултантско запитване
Консултантско запитване
Oтзиви от потребители (5)
SAMART Goal и концепция за преговори
Withaya - Babcock Power (Thailand)
Курс - Negotiation Skills
Машинен превод
Яснота на дискусията. Обучителят се свързва с участниците. Приятна и щастлива аура на треньора.
Mona Liza - IT
Курс - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Машинен превод
Тъй като беше 1:1, персонализирането на съдържанието.
Patricia - Embraer
Курс - Influencing and Avoiding Conflict
Машинен превод
Отличен треньор, с реч, изцяло съобразена с аудиторията. Много съдържание.
Carole - Axway
Курс - Communicating and Influencing For Team Members
Машинен превод
Отворена атмосфера без осъждане
Agnieszka - AXA XL
Курс - Business Communication Skills
Машинен превод
Предстоящи Курсове
Свързани Kурсове
Effective communication skills
21 ЧасаКой трябва да присъства
Индивидуални сътрудници, мениджъри, ръководители на екипи, чийто успех зависи от способността им да комуникират ясно, да бъдат разбрани и да влияят на това как се представя друг човек и да създават положителни работни взаимоотношения.
Описание на курса
Индивидуалният и екипният успех зависи от способността на индивидите да общуват с другите, лице в лице, както и виртуално. Всяко взаимодействие с друг човек определя как ви възприемат и всяко взаимодействие е възможност за развитие на доверие и оказване на положително влияние. Независимо дали представяте индивидуално или пред хиляда аудитория, предавате информация на екип по проекта или доставяте трудно послание, ефективното общуване е едно от най-мощните умения за постигане на вашите цели.
Този курс развива способността ви да се съсредоточите върху резултата, да се настроите към аудиторията си и да развиете посланието си за яснота и въздействие. Вашата способност да създавате среда за открита дискусия и непрекъснат диалог е от решаващо значение за успеха на комуникацията. Комуникационните умения, обхванати в този курс, ще повишат способността ви да упражнявате избор и контрол за всеки тип разговор, да влияете без авторитет и да подобрявате качеството на взаимоотношенията и продуктивността.
Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
14 ЧасаGoал
Обучението ще има за цел да прегледа и подобри компетенциите, необходими за постигане на техните бизнес цели по отношение както на индивидуалната работа, така и на работата в екип, по-специално чрез придобиване на умения от участниците като:
- Изграждане на ефективен стил на общуване с другите
- Практически анализ на бариерите в комуникацията и активни техники за предотвратяване на възникването им
- Изграждане на връзки за монтаж на поддръжка
- Ефективна работа в екип
- Осъзнаване на взаимно влияние в отношения екип-звено и звено-екип
- Способността да се използват различни техники за управление на конфликти
- Промяна на техните нагласи и конструктивно моделиране на поведение (напр. асертивна поза)
Метод на работа
Обучението е замислено като интерактивно, като участниците споделят над 80% от времето. Всяка сесия следва подобна динамика: откриване на нови навици за упражнения (за изграждане на информираност), мини-лекция за техниките (знания), практикуване на нови тактики и техники (умения). След приключването на всяка сесия участниците получават помощни материали за обсъжданите сесии.
Практическият материал се обобщава, като се изнася мини лекция, обясняваща теоретичната основа и основните психологически механизми, които участниците изпитват, докато работят в стаята за обучение.
Business Communication Skills
35 ЧасаКомуникационните умения отдавна са признати за съществени за професионалния успех и много кариери са били в застой, закъсали или в застой благодарение на липсата на комуникационни умения. Противно на градския мит, малко от нас се раждат с това умение, вместо това повечето са практикували или са се учили от грешките. Този курс е предназначен да помогне на делегатите да подобрят комуникационните си умения и следователно способността си да работят с другите.
Уменията за медиация са фино, но смислено различни. Excelобщуването е предпоставка, но по-важно е способността да слушаш и да вземаш под внимание какво се казва. Ролята на медиатора е да помогне на страните да постигнат решение на проблема си и да постигнат резултат, който и двете страни са щастливи да приемат. Медиаторите избягват да вземат страна, да правят преценки или да дават насоки. Те просто са отговорни за развитието на ефективна комуникация и изграждането на консенсус между страните. Този курс обхваща и по-широката гама от умения, в допълнение към комуникацията, които са необходими, за да бъдете ефективен медиатор.
Business English for Non-Native Speakers
14 ЧасаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към хора, работещи в международна бизнес среда, които искат бързо да подобрят своите умения за слушане, говорене и писане, за да бъдат по-ефективни лидери и членове на екипа.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Научете инструменти и тактики за бързо разширяване на техния английски речник на работното място.
- Съсредоточете се само върху съответните части от английския език, които са необходими, за да сте по-ефективни на работа.
- Придобийте увереност в способността им да общуват с властта по телефона, имейл и на срещи.
- Практикувайте техники за влияние и убеждаване на клиенти, мениджъри и колеги.
- Прилагат систематичен подход, за да продължат да подобряват своите Business английски умения след обучението.
Mastering Communication and Collaboration
21 ЧасаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към ___, които желаят да използват ___ до ___.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Инсталирайте и конфигурирайте ___.
- ___.
- ___.
- ___.
Communicating and Influencing For Team Members
14 ЧасаДо края на курса делегатите ще могат да:
- Оценяват необходимостта да управляват собственото си поведение, преди да могат да повлияят на поведението на другите Разбират силните и слабите страни на различните налични комуникационни медии Управляват своите вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни
Формат на курса
Курсът ще бъде силно интерактивна комбинация от:
- Улеснени дискусии Презентации на слайдове Упражнения и казуси
Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
14 ЧасаПублика
Персонал, който трябва да е напълно наясно с проблемите, свързани с общуването и оказването на влияние:
- Техните колеги Техните шефове Техните вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни
Формат на курса
Курсът ще бъде силно интерактивна комбинация от:
- Улеснени дискусии Презентации на слайдове Упражнения и казуси
До края на курса делегатите ще могат да:
- Оценяват нуждата да управляват собственото си поведение, преди да могат да повлияят на поведението на другите Разбират силните и слабите страни на различните налични комуникационни медии Управляват своите вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни Обясняват как да се справят с трудните ситуации, които могат да срещнат в офиса
Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
14 ЧасаЕфективната междуличностна комуникация е ключово умение както в личните, така и в професионалните отношения. Това включва фокусиране върху събеседника и разбиране на неговата или нейната гледна точка, както и изразяване на интерес към това, което той или тя казва. Използване на ясни и прости послания за избягване на недоразумения, разбиране и оценяване на чувствата, нуждите и гледната точка на другите хора. Ефективната комуникация означава да изразяваме мислите и чувствата си отговорно, без да нарушаваме чуждите граници, с осъзнаване на културните различия, което помага да се избегнат недоразумения, произтичащи от различията в междукултурната комуникация. Ефективната междуличностна комуникация е ключът към изграждането на трайни взаимоотношения, разрешаването на проблеми, екипното сътрудничество и постигането на успех както в професионалния, така и в личния живот. Това е умение, което си струва постоянно да се развива и подобрява.
Hosting Online Meetings
7 ЧасаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към обучители, консултанти, лидери и комуникатори във всяка област, които желаят ефективно и ефективно да улесняват уеб конференции, използвайки различни виртуални платформи.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Научете как ефективно да улеснявате онлайн срещи за отдалечени участници.
- Създайте безопасна и ангажираща виртуална среда за уеб конференции, като зададете правилния тон и начин на мислене.
- Управлявайте онлайн срещите по-ефективно, като изберете подходяща платформа и се запознаете с технологията.
- Дръжте участниците ангажирани чрез стимулиране на онлайн разговори.
- Изградете по-дълбоки връзки с участници и други практици, за да се учите колективно и да придобиете ценна информация.
Influencing and Avoiding Conflict
21 ЧасаПублика
- Персонал, който трябва да е напълно наясно с проблемите около Influencing and Avoiding Conflict с: Техните колеги Техните шефове Техните вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни
Цели на курса
До края на курса делегатите ще могат да:
- Оценяват необходимостта да управляват собственото си поведение, преди да могат да повлияят на поведението на другите Разбират силните и слабите страни на различните налични комуникационни медии Управляват своите вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни
формат
Курсът ще бъде силно интерактивна комбинация от:
- Улеснени дискусии Презентации на слайдове Упражнения и казуси
Managing Remote Teams
7 ЧасаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към мениджъри и ръководители, които желаят да приложат правилните инструменти, умения и методологии за управление на отдалечени екипи.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Изследвайте отдалечено ръководство, структури и компоненти за успешно адаптиране на настройка за отдалечена работа.
- Развийте доверие, цели, култура и работа в екип, за да създадете ефективен и продуктивен отдалечен екип.
- Използвайте съществуващите инструменти и технологии за подобряване на виртуалната комуникация и сътрудничество.
- Прилагане на методи за поставяне на цели и управление на проекти за измерване на ефективността на отдалечен екип.
Negotiation Skills
14 ЧасаТози двудневен курс е предназначен за хора, които искат да постигнат по-добри резултати от преговорите си с клиенти, доставчици и колеги. Той учи на уменията и тактиките, използвани от ефективните преговарящи, и изгражда увереността, необходима за успех.
Делегатите научават различните стилове на преговори и как да увеличат максимално личната си власт, като същевременно защитават важни взаимоотношения. Курсът е с високо участие с комбинация от лекция, дискусия, обучение и упражнения.
Personal Efficiency and Managing Meetings
7 ЧасаПублика
Мениджъри, ръководители на екипи и членове на персонала, които смятат, че:
- Те посещават твърде много срещи
- Времето им е „откраднато“ от други хора
- Те не могат да стигнат до дъното на ежедневната си работа поради липса на планиране, предвиждане или приоритизиране
Формат на курса
Курсът ще бъде силно интерактивна комбинация от:
- Улеснени дискусии
- Слайд презентации
- Упражнения и казуси
До края на курса делегатите ще могат да:
- Оценяват необходимостта от ефективно управление на срещите – зачитайки времевия натиск на онези, които канят на срещи
- Следвайте стандартните процеси за обаждане, управление и подготовка на резултатите от срещите
- Оценявайте по-широко някои от начините за по-ефективно управление на себе си и времето си: да работите по-умно, а не по-трудно...
People and Team Management
21 ЧасаПублика
Персонал, който трябва да е напълно наясно с проблемите около People and Team Management за:
- Себе си Техните колеги (връстници) Техните шефове Членовете на техния екип Техните вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни
Формат на курса
Курсът ще бъде силно интерактивна комбинация от:
- Улеснени дискусии Презентации на слайдове Упражнения и казуси
До края на курса делегатите ще могат да:
- Оценяват необходимостта да управляват собственото си поведение, преди да могат да повлияят на поведението на другите Разбират силните и слабите страни на различните налични комуникационни медии Оценяват как да управляват, мотивират и развиват членовете на своя екип Управляват своите вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни Обясняват как да се справят с трудните ситуации, с които могат да се сблъскат в офиса
Communication and Teamwork
7 ЧасаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към ръководители на екипи и членове на екипа, които желаят да подобрят начина, по който общуват, сътрудничат и се свързват един с друг. Следвайки серия от практики, екипите могат да подобрят тези умения, което води до по-продуктивна работа и по-щастлив работен живот.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Идентифицирайте и адресирайте често срещани проблеми в начина, по който общуват и реагират на другите по време на работа.
- Подобрете ефективността, с която работата се извършва в екип.
- Разберете индивидуалните, както и колективните нужди на екипа, за да управлявате и насочвате по-добре усилията им.
- Разберете значението и значението на емоционалната интелигентност като индикатор и ръководство за подобряване на човешките отношения на работното място.