Курс за обучение по Ефективна комуникация 8 часа
Този курс е предназначен да подобри вашите комуникационни умения чрез изследване на ключовите характеристики на ефективната комуникация и справяне с общи предизвикателства при разбирането. Чрез практически упражнения и сценарии от реалния свят ще се научите да управлявате емоциите, да разпознавате различни стилове на комуникация и да адаптирате подхода си, за да отговаряте на нуждите на различни събеседници.
План на курса
График на курса:
- Характеристики на комуникацията
- Основните трудности в разбирането
- Ефективно комуникационно поведение
- Управление на емоциите в общуването и разликите в перспективата
- Идентифициране на стила на общуване на събеседника и адаптиране на речта към техните нужди
Какво ще научите:
- Ще ви помогне да опознаете собствения си стил на общуване;
- Идентифицирайте в реално време стила на общуване на събеседника и говорете на неговия език;
- Да се адаптира бързо към трудни ситуации.
Развити умения:
- Активно слушане
- Обратна връзка
- Формиране на въпроси
- Ефективна комуникация
Изисквания
-
Отворените курсове за обучение изискват 5+ участника.
Курс за обучение по Ефективна комуникация 8 часа - Booking
Курс за обучение по Ефективна комуникация 8 часа - Enquiry
Ефективна комуникация 8 часа - Консултантско запитване
Консултантско запитване
Отзиви от потребители (1)
Добри прозрения за ефективна комуникация и как да се опрости съобщението за публиката, като се изгради връзка
Teemu - UPM-Kymmene Oyj
Курс - Effective Communication 8 hours
Машинен превод
Предстоящи Курсове
Свързани Kурсове
Ефективни комуникационни умения
21 часаКой трябва да присъства
Индивидуални сътрудници, мениджъри, ръководители на екипи, чийто успех зависи от способността им да комуникират ясно, да бъдат разбрани и да влияят на това как се представя друг човек и да създават положителни работни взаимоотношения.
Описание на курса
Индивидуалният и екипният успех зависи от способността на индивидите да общуват с другите, лице в лице, както и виртуално. Всяко взаимодействие с друг човек определя как ви възприемат и всяко взаимодействие е възможност за развитие на доверие и оказване на положително влияние. Независимо дали представяте индивидуално или пред хиляда аудитория, предавате информация на екип по проекта или доставяте трудно послание, ефективното общуване е едно от най-мощните умения за постигане на вашите цели.
Този курс развива способността ви да се съсредоточите върху резултата, да се настроите към аудиторията си и да развиете посланието си за яснота и въздействие. Вашата способност да създавате среда за открита дискусия и непрекъснат диалог е от решаващо значение за успеха на комуникацията. Комуникационните умения, обхванати в този курс, ще повишат способността ви да упражнявате избор и контрол за всеки тип разговор, да влияете без авторитет и да подобрявате качеството на взаимоотношенията и продуктивността.
Ефективна межличностна комуникация с елементи на асативност
14 часаGoал
Обучението ще има за цел да прегледа и подобри компетенциите, необходими за постигане на техните бизнес цели по отношение както на индивидуалната работа, така и на работата в екип, по-специално чрез придобиване на умения от участниците като:
- Изграждане на ефективен стил на общуване с другите
- Практически анализ на бариерите в комуникацията и активни техники за предотвратяване на възникването им
- Изграждане на връзки за монтаж на поддръжка
- Ефективна работа в екип
- Осъзнаване на взаимно влияние в отношения екип-звено и звено-екип
- Способността да се използват различни техники за управление на конфликти
- Промяна на техните нагласи и конструктивно моделиране на поведение (напр. асертивна поза)
Метод на работа
Обучението е замислено като интерактивно, като участниците споделят над 80% от времето. Всяка сесия следва подобна динамика: откриване на нови навици за упражнения (за изграждане на информираност), мини-лекция за техниките (знания), практикуване на нови тактики и техники (умения). След приключването на всяка сесия участниците получават помощни материали за обсъжданите сесии.
Практическият материал се обобщава, като се изнася мини лекция, обясняваща теоретичната основа и основните психологически механизми, които участниците изпитват, докато работят в стаята за обучение.
Умения за бизнес комуникация
35 часаКомуникационните умения отдавна са признати за съществени за професионалния успех и много кариери са били в застой, закъсали или в застой благодарение на липсата на комуникационни умения. Противно на градския мит, малко от нас се раждат с това умение, вместо това повечето са практикували или са се учили от грешките. Този курс е предназначен да помогне на делегатите да подобрят комуникационните си умения и следователно способността си да работят с другите.
Уменията за медиация са фино, но смислено различни. Excelобщуването е предпоставка, но по-важно е способността да слушаш и да вземаш под внимание какво се казва. Ролята на медиатора е да помогне на страните да постигнат решение на проблема си и да постигнат резултат, който и двете страни са щастливи да приемат. Медиаторите избягват да вземат страна, да правят преценки или да дават насоки. Те просто са отговорни за развитието на ефективна комуникация и изграждането на консенсус между страните. Този курс обхваща и по-широката гама от умения, в допълнение към комуникацията, които са необходими, за да бъдете ефективен медиатор.
Бизнес Енглески за не-мајчинци
14 часаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към хора, работещи в международна бизнес среда, които искат бързо да подобрят своите умения за слушане, говорене и писане, за да бъдат по-ефективни лидери и членове на екипа.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Научете инструменти и тактики за бързо разширяване на техния английски речник на работното място.
- Съсредоточете се само върху съответните части от английския език, които са необходими, за да сте по-ефективни на работа.
- Придобийте увереност в способността им да общуват с властта по телефона, имейл и на срещи.
- Практикувайте техники за влияние и убеждаване на клиенти, мениджъри и колеги.
- Прилагат систематичен подход, за да продължат да подобряват своите Business английски умения след обучението.
Ефективно Обучаване и Комуникация
14 часаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към всеки, който желае да подобри своите наставнически и комуникационни умения.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Разберете въздействието на коучинга и ефективната комуникация върху ангажираността на партньорите.
- Научете и прилагайте различни най-добри практики за коучинг и комуникация.
- Подобрете уменията за комуникация и влияние.
- Провеждайте коучинг сесии с увереност.
Мастърство в комуникацията и сътрудничеството
21 часаПредназначение
Нуждата от хора със силен бизнес нюх, междуличностни умения и лидерски способности никога не е била по-голяма. Този курс има за цел да подготви професионалисти от всички специалности със знанията и уменията, необходими за сътрудничество и ефективна комуникация.
Овладяването на Communication и Collaboration има за цел да намери общ език между специалисти и неспециалисти, за да подобри комуникацията във всички области на бизнеса. Той включва приложими стратегии и примери и съвети от реалния свят и ще ви помогне да подобрите уменията си и да станете по-ефективен комуникатор и сътрудник - независимо дали сте амбициозен лидер или опитен професионалист.
Целта на курса е да помогне на участниците да станат по-ефективни в професионалния си живот чрез допълване на техническите „твърди умения“ с основни „меки умения“. Присъстващите ще
- да могат по-добре да се интегрират в организации чрез разбиране на динамиката на организациите извън специализираните функции
- научете как най-добре да си сътрудничите и да комуникирате технически проблеми за взаимна изгода на говорещия и слушащия
- Бъдете по-способни да предоставяте специализирана информация на непрофесионална аудитория
Формат на курса
- Интерактивна лекция и дискусия.
- Интерактивни сесии за решаване на проблеми.
Опции за персонализиране на курса
- За да поискате персонализирано обучение за този курс, моля свържете се с нас, за да уговорим.
Комуникация и влияене за членове на отбора
14 часаДо края на курса делегатите ще могат да:
- Оценяват необходимостта да управляват собственото си поведение, преди да могат да повлияят на поведението на другите Разбират силните и слабите страни на различните налични комуникационни медии Управляват своите вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни
Формат на курса
Курсът ще бъде силно интерактивна комбинация от:
- Улеснени дискусии Презентации на слайдове Упражнения и казуси
Комуникеране и влияе - за мениджъри и лидери на отбори
14 часаПублика
Персонал, който трябва да е напълно наясно с проблемите, свързани с общуването и оказването на влияние:
- Техните колеги Техните шефове Техните вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни
Формат на курса
Курсът ще бъде силно интерактивна комбинация от:
- Улеснени дискусии Презентации на слайдове Упражнения и казуси
До края на курса делегатите ще могат да:
- Оценяват нуждата да управляват собственото си поведение, преди да могат да повлияят на поведението на другите Разбират силните и слабите страни на различните налични комуникационни медии Управляват своите вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни Обясняват как да се справят с трудните ситуации, които могат да срещнат в офиса
Efekтивно междуличностно общуване и разрешване на конфликти
14 часаЕфективната междуличностна комуникация е ключово умение както в личните, така и в професионалните отношения. Това включва фокусиране върху събеседника и разбиране на неговата или нейната гледна точка, както и изразяване на интерес към това, което той или тя казва. Използване на ясни и прости послания за избягване на недоразумения, разбиране и оценяване на чувствата, нуждите и гледната точка на другите хора. Ефективната комуникация означава да изразяваме мислите и чувствата си отговорно, без да нарушаваме чуждите граници, с осъзнаване на културните различия, което помага да се избегнат недоразумения, произтичащи от различията в междукултурната комуникация. Ефективната междуличностна комуникация е ключът към изграждането на трайни взаимоотношения, разрешаването на проблеми, екипното сътрудничество и постигането на успех както в професионалния, така и в личния живот. Това е умение, което си струва постоянно да се развива и подобрява.
Влиянието и избягването на конфликти
21 часаПублика
- Персонал, който трябва да е напълно наясно с проблемите около Influencing and Avoiding Conflict с: Техните колеги Техните шефове Техните вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни
Цели на курса
До края на курса делегатите ще могат да:
- Оценяват необходимостта да управляват собственото си поведение, преди да могат да повлияят на поведението на другите Разбират силните и слабите страни на различните налични комуникационни медии Управляват своите вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни
формат
Курсът ще бъде силно интерактивна комбинация от:
- Улеснени дискусии Презентации на слайдове Упражнения и казуси
Управление на отдалечени екипи
7 часаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към мениджъри и ръководители, които желаят да приложат правилните инструменти, умения и методологии за управление на отдалечени екипи.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Изследвайте отдалечено ръководство, структури и компоненти за успешно адаптиране на настройка за отдалечена работа.
- Развийте доверие, цели, култура и работа в екип, за да създадете ефективен и продуктивен отдалечен екип.
- Използвайте съществуващите инструменти и технологии за подобряване на виртуалната комуникация и сътрудничество.
- Прилагане на методи за поставяне на цели и управление на проекти за измерване на ефективността на отдалечен екип.
Умения за преговарене
14 часаТози двудневен курс е предназначен за хора, които искат да постигнат по-добри резултати от преговорите си с клиенти, доставчици и колеги. Той учи на уменията и тактиките, използвани от ефективните преговарящи, и изгражда увереността, необходима за успех.
Делегатите научават различните стилове на преговори и как да увеличат максимално личната си власт, като същевременно защитават важни взаимоотношения. Курсът е с високо участие с комбинация от лекция, дискусия, обучение и упражнения.
Лична ефективност и управление на срещи
7 часаПублика
Мениджъри, ръководители на екипи и членове на персонала, които смятат, че:
- Те посещават твърде много срещи
- Времето им е „откраднато“ от други хора
- Те не могат да стигнат до дъното на ежедневната си работа поради липса на планиране, предвиждане или приоритизиране
Формат на курса
Курсът ще бъде силно интерактивна комбинация от:
- Улеснени дискусии
- Слайд презентации
- Упражнения и казуси
До края на курса делегатите ще могат да:
- Оценяват необходимостта от ефективно управление на срещите – зачитайки времевия натиск на онези, които канят на срещи
- Следвайте стандартните процеси за обаждане, управление и подготовка на резултатите от срещите
- Оценявайте по-широко някои от начините за по-ефективно управление на себе си и времето си: да работите по-умно, а не по-трудно...
Човешки ресурси и управление на отбори
21 часаПублика
Персонал, който трябва да е напълно наясно с проблемите около People and Team Management за:
- Себе си Техните колеги (връстници) Техните шефове Членовете на техния екип Техните вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни
Формат на курса
Курсът ще бъде силно интерактивна комбинация от:
- Улеснени дискусии Презентации на слайдове Упражнения и казуси
До края на курса делегатите ще могат да:
- Оценяват необходимостта да управляват собственото си поведение, преди да могат да повлияят на поведението на другите Разбират силните и слабите страни на различните налични комуникационни медии Оценяват как да управляват, мотивират и развиват членовете на своя екип Управляват своите вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни Обясняват как да се справят с трудните ситуации, с които могат да се сблъскат в офиса
Комуникация и Отборна Работа
7 часаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към ръководители на екипи и членове на екипа, които желаят да подобрят начина, по който общуват, сътрудничат и се свързват един с друг. Следвайки серия от практики, екипите могат да подобрят тези умения, което води до по-продуктивна работа и по-щастлив работен живот.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Идентифицирайте и адресирайте често срещани проблеми в начина, по който общуват и реагират на другите по време на работа.
- Подобрете ефективността, с която работата се извършва в екип.
- Разберете индивидуалните, както и колективните нужди на екипа, за да управлявате и насочвате по-добре усилията им.
- Разберете значението и значението на емоционалната интелигентност като индикатор и ръководство за подобряване на човешките отношения на работното място.