Курс за обучение по Strategic Management
Целева публикация
Старши мениджъри, които искат да разберат проблемната насоченост на Стратегическото управление и нейното приложение
Формат на курса
Комбинация от:
- Фасилитирани дискусии
- Презентации с слайдове
- Примери и случаи за изследване
По окончание на курса, участниците ще могат да:
- Определят проблемите, лежащи в основата на успешното стратегическо ръководство и връзката му с силна организационна култура
- Описват различни стратегически бизнес модели и техните потенциални последствия за тяхната собствена компания
- Определят ключовите концепции, лежащи в основата на създаването на високопроизводителни екипи и управлението на промени
- Определят и използват ключовите финансови мерки за стратегически успех
План на курса
Какво е стратегическото управление?
- Какво е видението, ценностите и мисията на вашата организация?
- Яснота на ролите: какво можете да принеснете?
- Нов поглед към стратегията и конкурентното преимущество
Стратегически инструменти и рамка за стратегическо планиране
- SWOT анализ за вашата компания / отдел
Финансова производителност
- Разбиране на ключовите финансови отчети
Стилове на управление срещу организационен климат
- Управление срещу лидерство
- Какви стилове на управление са налични за използване? Как трябва да се използват?
- Какви са различните фактори на организационния климат? Как трябва да бъдат прилагани?
- Как да съчетаете стиловете на управление с организационния климат
Успешно управление на промените
- Разбиране и използване на ключовите принципи за управление на промените
Създаване на ефективни отбори
- Ключовата важност на етапите на развитие на отбора за създаване на ефективни отбори
Отворените курсове за обучение изискват 5+ участника.
Курс за обучение по Strategic Management - Резервация
Курс за обучение по Strategic Management - Запитване
Strategic Management - Консултантско запитване
Консултантско запитване
Отзиви от потребители (1)
Много отворени и добри дискусии
Martin - Novelis Deutschland GmbH
Курс - Strategic Management
Машинен превод
Предстоящи Курсове
Свързани Kурсове
Баланс на показателите
14 часовеОбучението е предназначено да помогне на всеки, който мисли за осъществяване или работа върху балансиран проект за оценка.
Провеждане на онлайн бранд аудит: Оценяване на дигиталното присъствие и позиционирането на вашия бранд, за да създадете мощни стратегии
21 часовеДигиталното присъствие на бренда е важно за оцеляването на бизнеса в днешния свързан свят.
Това обучение под ръководството на инструктор е насочено към маркетингови професионалисти на всички нива, които искат да укрепват онлайн позиционирането на бренда на бизнеса, оценяват брандова производителността и управляват имиджа и репутацията на бренда чрез провеждане на тщеславен онлайн бранд аудит.
Сумата от многобройните онлайн точки за контакт в крайна сметка ще формира мнението, което целевите ви групи имат за компанията ви, и дали или не те решат да водят бизнес с вас.
Онлайн бранд аудит е станал стандартна практика за бизнесите, за да оценяват и укрепват позиционирането на бренда в даден пазар.
Освен това, че разглежда собствените онлайн активи на вашия бренд за сили и слабости, този аудит ще анализира как брандът ви се споменава на онлайн канали, които бизнесът ви не контролира, за да оцените брандова перцепция.
По края на провеждането на онлайн бранд аудит, ще се усилите да разработите трансформативна стратегия за маркетинга на бренда, която отговаря на по-широките бизнес цели.
Въпреки че този курс пада в категорията 'Управление на брандовете', то се докосва до много други дисциплини в организацията; от потребителски опит и онлайн потребителски пътеводители до откриване на прозрения за маркетингова стратегия и планиране.
По края на това обучение, участниците ще могат да:
- Оценяване на дигиталното присъствие на бренда за сили и слабости.
- Откриване на онлайн репутацията и имиджа на бизнеса.
- Идентифициране и укрепване на позиционирането на бренда в даден пазар.
- Разработване на резултатно-ориентирана стратегия за маркетинг и интегриран план за онлайн комуникация.
- Провеждане на конкурентен брендов аудит и създаване на перцептуални карти на индустрията.
- Провеждане на SEO аудит.
- Изучаване на актуализирани правила за SEO в епохата на ИИ.
- Откриване на ценни прозрения относно това как различните групи потребители воспримат бизнеса и неговите продукти или услуги.
- Провеждане на онлайн социално слъшване.
- Използване на ИИ за увеличаване на ефективността при рутинни брендови аудити.
Strategichesko & Kritichno Mislene
7 часовеТози курс е предназначен да подобри способността ви да мислите стратегически, като ви даде умения да подхождате към сложни ситуации, да избягвате пристрастия и да вземате добре информирани решения бързо и точно. Чрез структурирано изследване на различни стилове на мислене и често срещаните капани в стратегическото мислене ще развиете цялостно разбиране за това как да прилагате стратегическото мислене във вашите професионални дейности.
Корпоративна социална отговорност: Основни принципи
7 часовеПридобийте разбиране и прозрения за стойността на инвестирането в корпоративна социална отговорност, филантропия и устойчивост. Обучението се провежда в интерактивна форма и включва множество казуси.
Управление на ИТ в предприятието и стратегическо управление
35 часовеУправлението на ИТ в предприятието е от съществено значение за съгласуване на технологичните инициативи с бизнес стратегията, осигуряване на ценостна доставка и управление на риска.
Това обучение под ръководството на инструктор (онлайн или на място) е насочено към продължаващи ИТ управители, които искат да засилят своята разбираемост за управленски рамки, ценостна доставка и управление на риска, докато се подготвят за продължаващ сертификационен курс.
Към края на обучението участниците ще могат да:
- Применяват управленски рамки за съгласуване на ИТ с бизнес цели.
- Оптимизират ценостната доставка чрез стратегически инвестиции и реализиране на ползи.
- Оценяват и намаляват предприемателски рискове, включително новоизникнали рискове.
- Разработват стратегии за оптимизация на ИТ ресурсите и решения за източници.
Формат на курса
- Интерактивна лекция и дискусия.
- Много упражнения и практика.
- Работа в реална лабораторна среда.
Опции за персонализация на курса
- За да поискате персонализирано обучение за този курс, моля свържете се с нас.
Прогнозиране на пазара
14 часовеПублика
Този курс е създаден за анализатори, прогнозисти, които искат да въведат или подобрят прогнозирането, което може да бъде свързано с прогнозиране на продажбите, икономическо прогнозиране, технологично прогнозиране, управление на веригата за доставки и прогнозиране на търсенето или предлагането.
Описание
Този курс води делегатите през серия от методологии, рамки и алгоритми, които са полезни при избора как да се предскаже бъдещето въз основа на исторически данни.
Той използва стандартни инструменти като Microsoft Excel или някои програми с отворен код (по-специално R project).
Принципите, включени в този курс, могат да бъдат приложени от всеки софтуер (напр. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
OneStream за Финансови Аналитици: Подготовка за Сертифициране
14 часовеТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към финансови анализатори на ниво начинаещи, които желаят да се научат как да използват OneStream за финансов анализ, отчитане и вземане на решения, базирани на данни, и да се подготвят за съответните сертификати за OneStream.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Разберете основните функции на OneStream XF.
- Навигирайте в интерфейса и работното пространство на OneStream.
- Заредете, трансформирайте и потвърдете финансови данни.
- Създавайте и анализирайте финансови отчети и табла за управление.
- Използвайте функциите за автоматизация на работния процес на OneStream за финансово планиране и консолидация.
- Подгответе се за изпити за сертифициране на OneStream (напр. OneStream Certified Professional - Financial Modeler (OCP-FM), OneStream Implementation Consultant и др.).
Стратегическое развитие: мисли, планиране, управление и лидерство
35 часовеОбщ преглед
Този курс с продължителност пет дни ще помогне на участниците да развиват своите стратегически мисли, планиране и управленски навик, включително тактичните и оперативните изисквания за успешната реализация в среда с високи ставки. Курсът ще разгледа трудните въпроси като управление на конфликти, управление на промените, какво прави добра лидер и как да мотивират екип. Чрез интерактивни кейсови изучавания, както и примери от сектора, участниците ще бъдат насърчени да споделят опит и предизвикателства, за да помогнат в създаването на практични и работно ориентирани решения, които могат да вземат и реално да използват.
Основната цел на програмата е да оборудва изпълнителите с уменията за анализиране на бизнес средата, за да откриват приносителни бизнес възможности, както и стратегии за придобиване на конкурентно предимство в все повече конкурираща бизнес среда. Сред другите неща, програмата ще предостави инсайти относно лидерството, най-добрите практики и поведенията, които ще укрепят способността на изпълнителите да се справят с комплексностите и неизвестността при управлението на организация с висока производителност.
Обучаващи цели
След завършване на курса, участниците ще могат да:
- Опишат основните проблеми, с които се сблъсква организация;
- Обяснят различните подходи към планирането на развитие на организацията;
- Анализират текущата бизнес среда и факторите, влияещи върху организацията;
- Анализират ресурсите в рамките на и извън организацията;
- Обяснят различните подходи към управлението на стратегия и нейната роля в бизнес плана;
- Оценят алтернативните стратегии за развитие, за да препоръчат тези, най-постигаеми за нуждите на фирмата.
- Применяват по-глубоко разбиране на стратегическото развитие;
- Обсъждат обективно рисковете, ползите и разходите, свързани с реализацията на новата стратегия, включително управлението на конфликт в екип;
- Дефинират подходи към управлението на идентифицираните рискове;
- Анализират потенциалните въздействия (положителни и отрицателни) върху неговата или нейната фирма, които ще резултатирам от реализацията на новата стратегия;
- Проектират политики, системи и процеси за успешна реализация на възникналите стратегически планове;
- Покриват основните стъпки при управлението на промените.
За кого е курса
- Мениджмъри на продукти/услуги
- Новоназначени, както и заслужили мениджмъри и водещи екипи
- Главни операции мениджмъри
- Висши банкови мениджмъри
- Мениджмъри на човешките ресурси
- Операции мениджмъри
- Маркетинг мениджмъри
Методология
Курсът се състои от насочвани семинари, допълнени с кейсови изучавания, взети от комбинация между публикувани реални примери и/или практически опит. Там ще има възможности за участниците да работят по малки групи, за да синтезират идеи и стратегии и да прилагат материал в контекста на собствените им организации/отделите. Отворени форумни дискусии ще бъдат ключов елемент.
Статистически мисъл за управители
7 часовеТози курс е създаден за управители, чиято основна цел не е да правят изчисления и анализ, а да ги разбират и да могат да изберат какви статистически методи са релевантни при стратегическото планиране на организацията.
Например, потенциалният участник трябва да вземе решение колко примерки трябва да бъдат събрани преди да може да се реши дали продуктът ще бъде пуснат на пазара или не.
Ако ви е нужен по-дълъг курс, който покрива основите на статистическото мислене, разгледайте 5-денния тренинг "Статистика за управители".
Стратегическо мислене
21 часовеВ това водено от инструктор обучение на живо в България, ние превеждаме новите мениджъри през най-важните концепции на стратегическото мислене, прилагайки теорията на практика чрез дейности, базирани на задачи, базирани на случаи от реалния живот. Участниците получават уникална възможност да научат нови начини на мислене, да прилагат ключови концепции за решаване на проблеми, да разсъждават върху това как тези принципи се прилагат към собствената им работа и да слушат и споделят собствените си гледни точки със своите инструктори и колеги от класа.
Strategic Planning in Practice
14 часовеТози курс за обучение е създаден за инвеститори, собственици на бизнес, директори, мениджъри, ръководители и анализатори, които трябва да развият умения за стратегическо планиране. Не е предназначен за академични цели, а за да започнете да реализирате мечтите си днес.
Този курс се фокусира върху стратегическото планиране за бизнеса, в който гъвкавостта и постоянното учене са най-важното нещо. Основният акцент е корпоративната и инвестиционна стратегия, използвайки текущи примери от реалния свят. Всеки участник в курса ще има възможност да създаде стратегически план и да се научи как да го прилага на практика.
Разбиране на Вашия бранд и Вашият бизнес
21 часовеЦелева аудитория
Този курс е предназначен за всички служители, които искат по-широгледно представяне за своята част от бизнеса; тяхната специфична роля в него; и тяхното участие в подобряване на приноса му за организацията като цяло.
Формат на курса
Комбинация от:
- Фасилитирани дискусии
- Презентации с слайдове
- Упражнения
По край на семинара участниците ще могат да:
- Обясняват какво е „бренд“ и как могат да повлияят върху него
- Разбират процеса за стратегии за промени и позицията на вашата компания в тях
- Описват принципите, лежащи в основата на всяка промяна в бизнеса
- Осъзнават важността на отношенията с клиенти/интересувани страни за успешното ръководство на всякакъв бизнес
- Определят финансовите аспекти на бизнеса и частта на делегатите в него
- Определят важните аспекти на преговорите, за да осигурят най-добрия възможен резултат за тяхната част от бизнеса