Онлайн или на място, ръководени от инструктор курсове за обучение по компютърна графика на живо демонстрират чрез интерактивна дискусия и практическа практика основите на компютърната графика. Обучението по компютърна графика се предлага като „онлайн обучение на живо“ или „обучение на живо на място“. Онлайн обучението на живо (известно още като „дистанционно обучение на живо“) се извършва чрез интерактивен отдалечен работен плот . Обучението на живо на място може да се проведе локално в помещенията на клиента в София или в корпоративните центрове за обучение на NobleProg в София. NobleProg -- Вашият местен доставчик на обучение
Кристал бизнес център
ул. "Осогово" 40, София, Bulgaria, 1303
Кристал Бизнес Център се намира в централната част на София, на ъгъла на ул. „Осогово”. и бул. "Тодор Александров" Сградата е лесно достъпна чрез метрото (само на 50 м от гара Опълченска) и друг обществен транспорт. Общата му площ е 8000 кв.м. Офисната площ е 6171 кв.м.
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към разработчици от начинаещи до средно ниво, които желаят да използват OpenACC за програмиране на разнородни устройства и да използват техния паралелизъм.
До края на това обучение участниците ще могат:
Настройте среда за разработка, която включва OpenACC SDK, устройство, което поддържа OpenACC и Visual Studio код.
Създайте основна OpenACC програма, която извършва векторно добавяне на устройството и извлича резултатите от паметта на устройството.
Използвайте OpenACC директиви и клаузи, за да коментирате кода и да посочите паралелните региони, движението на данни и опциите за оптимизация.
Използвайте API на OpenACC, за да заявите информация за устройството, да зададете номер на устройството, да обработвате грешки и да синхронизирате събития.
Използвайте OpenACC библиотеки и функции за оперативна съвместимост, за да интегрирате OpenACC с други модели за програмиране, като CUDA, OpenMP и MPI.
Използвайте инструментите на OpenACC, за да профилирате и отстранявате грешки в програмите на OpenACC и да идентифицирате тесните места и възможности за производителност.
Оптимизирайте програмите OpenACC, като използвате техники като локализиране на данни, сливане на цикъл, сливане на ядрото и автоматична настройка.
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към разработчици от начинаещи до средно ниво, които желаят да научат основите на GPU програмирането и основните рамки и инструменти за разработване на GPU приложения .
До края на това обучение участниците ще могат: Разберете разликата между CPU и GPU изчисленията и предимствата и предизвикателствата на GPU програмирането.
Изберете правилната рамка и инструмент за тяхното GPU приложение.
Създайте основна GPU програма, която извършва добавяне на вектори, като използва една или повече от рамките и инструментите.
Използвайте съответните API, езици и библиотеки, за да правите заявки за информация за устройството, да разпределяте и освобождавате памет на устройството, да копирате данни между хост и устройство, да стартирате ядра и да синхронизирате нишки.
Използвайте съответните пространства на паметта, като глобална, локална, постоянна и частна, за да оптимизирате прехвърлянето на данни и достъпа до паметта.
Използвайте съответните модели за изпълнение, като работни елементи, работни групи, нишки, блокове и мрежи, за да контролирате паралелизма.
Отстранявайте грешки и тествайте GPU програми с помощта на инструменти като CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK и NVIDIA Nsight.
Оптимизирайте GPU програми, като използвате техники като обединяване, кеширане, предварително извличане и профилиране.
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към разработчици от начинаещи до средно ниво, които желаят да използват различни рамки за GPU програмиране и да сравняват техните характеристики, производителност и съвместимост.
До края на това обучение участниците ще могат:
Настройте среда за разработка, която включва OpenCL SDK, CUDA Toolkit, ROCm платформа, устройство, което поддържа OpenCL, CUDA или ROCm и Visual Studio код.
Създайте основна GPU програма, която извършва добавяне на вектори, използвайки OpenCL, CUDA и ROCm, и сравнете синтаксиса, структурата и изпълнението на всяка рамка.
Използвайте съответните API, за да правите заявки за информация за устройството, да разпределяте и освобождавате памет на устройството, да копирате данни между хост и устройство, да стартирате ядра и да синхронизирате нишки.
Използвайте съответните езици, за да напишете ядра, които се изпълняват на устройството и манипулират данни.
Използвайте съответните вградени функции, променливи и библиотеки за изпълнение на общи задачи и операции.
Използвайте съответните пространства на паметта, като глобална, локална, постоянна и частна, за да оптимизирате прехвърлянето на данни и достъпа до паметта.
Използвайте съответните модели за изпълнение, за да контролирате нишките, блоковете и решетките, които определят паралелизма.
Отстранявайте грешки и тествайте GPU програми с помощта на инструменти като CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK и NVIDIA Nsight.
Оптимизирайте GPU програми, като използвате техники като обединяване, кеширане, предварително извличане и профилиране.
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към художници, разработчици на игри или напълно начинаещи, които желаят да използват Blender за създаване на 3D модели за интерактивни приложения, видео игри, анимационни филми и др.
До края на това обучение участниците ще могат:
Научете как да създавате анимации и визуални ефекти с Blender.
Добавете криви, повърхности, метаболи и частици коса, за да симулирате реалистични 3D движения.
Въведение в недеструктивното моделиране и анимация.
Експортирайте 3D модели и активи в двигател на играта, 3D принтер или друг софтуер.
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към разработчици от начинаещи до средно ниво, които желаят да инсталират и използват ROCm на Windows, за да програмират AMD GPU и да използват техния паралелизъм.
До края на това обучение участниците ще могат:
Настройте среда за разработка, която включва ROCm платформа, AMD GPU и Visual Studio код на Windows.
Създайте базова ROCm програма, която извършва добавяне на вектор върху GPU и извлича резултатите от паметта GPU.
Използвайте ROCm API, за да правите заявки за информация за устройството, да разпределяте и освобождавате памет на устройството, да копирате данни между хост и устройство, да стартирате ядра и да синхронизирате нишки.
Използвайте HIP езика, за да пишете ядра, които се изпълняват на GPU и манипулират данни.
Използвайте вградените функции, променливи и библиотеки на HIP за изпълнение на общи задачи и операции.
Използвайте ROCm и HIP пространства на паметта, като глобални, споделени, постоянни и локални, за да оптимизирате трансфера на данни и достъпа до паметта.
Използвайте ROCm и HIP модели за изпълнение, за да контролирате нишките, блоковете и решетките, които определят паралелизма.
Отстранявайте грешки и тествайте ROCm и HIP програми с помощта на инструменти като ROCm Debugger и ROCm Profiler.
Оптимизирайте ROCm и HIP програмите, като използвате техники като обединяване, кеширане, предварително извличане и профилиране.
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към разработчици от начинаещи до средно ниво, които желаят да използват ROCm и HIP за програмиране на AMD GPU и да използват техния паралелизъм.
До края на това обучение участниците ще могат:
Настройте среда за разработка, която включва ROCm платформа, AMD GPU и Visual Studio код.
Създайте базова ROCm програма, която извършва добавяне на вектор върху GPU и извлича резултатите от паметта GPU.
Използвайте ROCm API, за да правите заявки за информация за устройството, да разпределяте и освобождавате памет на устройството, да копирате данни между хост и устройство, да стартирате ядра и да синхронизирате нишки.
Използвайте HIP езика, за да пишете ядра, които се изпълняват на GPU и манипулират данни.
Използвайте вградените функции, променливи и библиотеки на HIP за изпълнение на общи задачи и операции.
Използвайте ROCm и HIP пространства на паметта, като глобални, споделени, постоянни и локални, за да оптимизирате трансфера на данни и достъпа до паметта.
Използвайте ROCm и HIP модели за изпълнение, за да контролирате нишките, блоковете и решетките, които определят паралелизма.
Отстранявайте грешки и тествайте ROCm и HIP програми с помощта на инструменти като ROCm Debugger и ROCm Profiler.
Оптимизирайте ROCm и HIP програмите, като използвате техники като обединяване, кеширане, предварително извличане и профилиране.
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към художници, разработчици на игри или напълно начинаещи, които желаят да използват Blender за създаване на 3D модели за интерактивни приложения, видео игри, анимационни филми и др.
До края на това обучение участниците ще могат:
Разберете принципите и основните концепции на 3D моделирането.
Разгледайте разнообразие от режими и инструменти за моделиране и редактиране на 3D мрежи.
Използвайте инструментите за UV картографиране/разгръщане, скулптуриране и рисуване, изобразяване на 3D модели.
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към графични дизайнери и аниматори от ниво начинаещи до средно ниво, които желаят да се научат как да създават зашеметяващи анимации, интерактивни медии и ангажиращо уеб съдържание с помощта на [808 ] Анимиране.
До края на това обучение участниците ще могат:
Навигирайте в Adobe интерфейса и инструментите на Animate.
Създавайте и редактирайте анимации с помощта на ключови кадри, motion tweens и shape tweens.
Проектирайте интерактивни анимации и приложения с ActionScript и JavaScript.
Включете аудио и видео елементи в проекти.
Експортирайте анимации за уеб, видео и мобилни платформи.
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към разработчици от начинаещи до средно ниво, които желаят да използват CUDA за програмиране на NVIDIA GPU и да използват техния паралелизъм.
До края на това обучение участниците ще могат:
Настройте среда за разработка, която включва CUDA Toolkit, код на NVIDIA GPU и Visual Studio.
Създайте основна CUDA програма, която извършва добавяне на вектор върху GPU и извлича резултатите от паметта GPU.
Използвайте CUDA API, за да правите заявки за информация за устройството, да разпределяте и освобождавате памет на устройството, да копирате данни между хост и устройство, да стартирате ядра и да синхронизирате нишки.
Използвайте езика CUDA C/C++, за да напишете ядра, които се изпълняват на GPU и да манипулират данни.
Използвайте вградени функции, променливи и библиотеки на CUDA за изпълнение на общи задачи и операции.
Използвайте CUDA пространства на паметта, като глобални, споделени, постоянни и локални, за да оптимизирате трансфера на данни и достъпа до паметта.
Използвайте модел за изпълнение на CUDA, за да контролирате нишките, блоковете и решетките, които определят паралелизма.
Отстранявайте грешки и тествайте CUDA програми с помощта на инструменти като CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK и NVIDIA Nsight.
Оптимизирайте програмите CUDA, като използвате техники като обединяване, кеширане, предварително извличане и профилиране.
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към художници, разработчици на игри или напълно начинаещи, които желаят да използват Blender за създаване на 3D модели за интерактивни приложения, видео игри, анимационни филми и др.
До края на това обучение участниците ще могат:
Разберете принципите и основните концепции на 3D моделирането.
Разгледайте разнообразие от режими и инструменти за моделиране и редактиране на 3D мрежи.
Научете как да създавате анимации и визуални ефекти с Blender.
Добавете криви, повърхности, метаболи и частици коса, за да симулирате реалистични 3D движения.
Използвайте инструментите за UV картографиране/разопаковане, скулптуриране и рисуване на 3D модели.
Експортирайте 3D модели и активи в двигател на играта, 3D принтер или друг софтуер.
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към системни администратори на ниво начинаещи и ИТ специалисти, които желаят да инсталират, конфигурират, управляват и отстраняват проблеми в CUDA среди.
До края на това обучение участниците ще могат:
Разберете архитектурата, компонентите и възможностите на CUDA.
Инсталирайте и конфигурирайте CUDA среди.
Управлявайте и оптимизирайте ресурсите на CUDA.
Отстраняване на грешки и отстраняване на често срещани проблеми с CUDA.
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към разработчици от начинаещи до средно ниво, които желаят да използват OpenCL за програмиране на хетерогенни устройства и да използват техния паралелизъм.
До края на това обучение участниците ще могат:
Настройте среда за разработка, която включва OpenCL SDK, устройство, което поддържа OpenCL и Visual Studio код.
Създайте основна OpenCL програма, която извършва векторно добавяне на устройството и извлича резултатите от паметта на устройството.
Използвайте OpenCL API за запитване към информация за устройството, създаване на контексти, опашки с команди, буфери, ядра и събития.
Използвайте OpenCL език C, за да напишете ядра, които се изпълняват на устройството и манипулират данни.
Използвайте OpenCL вградени функции, разширения и библиотеки за изпълнение на общи задачи и операции.
Използвайте OpenCL модели памет на хост и устройство, за да оптимизирате трансфера на данни и достъпа до паметта.
Използвайте OpenCL модел за изпълнение, за да контролирате работните елементи, работните групи и ND-обхватите.
Отстранявайте грешки и тествайте OpenCL програми с помощта на инструменти като CodeXL, Intel VTune и NVIDIA Nsight.
Оптимизирайте OpenCL програми, като използвате техники като векторизация, разгръщане на цикъл, локална памет и профилиране.
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към дизайнери, машинни инженери и всеки, който желае да се научи как да създава 3D модели, които могат да бъдат конструирани или 3D отпечатани.
До края на това обучение участниците ще могат:
Създавайте 3D модели за печат.
Използвайте геометрични трансформации за изграждане на сложни 3D форми.
Моделирайте по неинтерактивен начин, като използвате минимални редове код.
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към ентусиасти на 3D дизайн и 3D печат от ниво начинаещи до напреднали, които желаят да използват Fusion 360 за проектиране, симулиране и подготовка на модели за 3D печат.
До края на това обучение участниците ще могат:
Инсталирайте и конфигурирайте Fusion 360 за оптимална производителност.
Проектирайте, моделирайте и симулирайте 3D обекти в унифицирана среда.
Оптимизирайте и подгответе дизайни за процеса на 3D печат.
Сътрудничете и споделяйте техните проекти, като използвате облачните възможности на Fusion 360.
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към разработчици от начинаещи до средно ниво и UI/UX дизайнери, които желаят да използват Adobe LiveCycle Designer за създаване на интерактивни и динамични PDF формуляри.
До края на това обучение участниците ще могат:
Създавайте и редактирайте PDF формуляри с различни елементи и свойства.
Добавете скриптове и логика към PDF формуляри с помощта на JavaScript.
Проверка и защита на PDF формуляри.
Интегрирайте PDF формуляри с източници на данни и уеб услуги.
Този курс е идеален за всички, които искат да започнат своето пътешествие в графичния дизайн, използвайки Affinity Designer, една от най-популярните и универсални програми за векторна графика. Ако сте начинаещи в компютърната графика и търсите солидна основа, този курс ще ви помогне да овладеете основните функции и инструменти, които са от съществено значение за създаването на професионални дизайни, стъпка по стъпка.По време на курса:Ще се научите как да навигирате в интерфейса на Affinity Designer, което ще ви позволи да използвате неговите функции с лекота.Ще овладеете основните инструменти за рисуване и редактиране на форми, което ще ви позволи да създавате свои собствени илюстрации и графики.Ще разберете как да работите със слоеве и как да използвате цветове и текст в своите дизайни.Ще овладеете основите на експортирането на вашите дизайни в различни формати, готови за печат или публикуване онлайн.След завършване на курса ще можете да създавате прости графики, лога, плакати и други визуални материали, използвайки инструментите на Affinity Designer. Курсът ще ви осигури солидна основа, която ще ви позволи да развивате допълнително уменията си в областта на графичния дизайн.
използвайте програма за векторна графика. създаване на прости обекти създаване на разширени криви създаване на лого проследяващи елементи създадени на хартия или снимка получаване на листовки рекламни плакати отваряне и модифициране на документи и PDF вектор, EPS
ARToolKit е библиотека за проследяване с отворен код за създаване на Augmented Reality (AR) приложения. Поддържа Windows, Linux, Mac, Android и iOS.
В това обучение на живо, водено от инструктор, участниците ще се научат как да създадат мобилно приложение с добавена реалност с ARToolKit.
До края на това обучение участниците ще могат:
Разработете мобилно приложение, което наслагва виртуални изображения върху реалния свят
Предварително обработете видеото, за да регулирате осветлението и да разрешите проблеми
Интегрирайте ARToolKit с инструменти и функционалност на трети страни, включително OpenCV, Unity, OpenSceneGraph и помощните програми за GPS, компас и калибриране на камерата на мобилното устройство
Формат на курса
Интерактивна лекция и дискусия.
Много упражнения и практика.
Практическо внедряване в лабораторна среда на живо.
Опции за персонализиране на курса
Мобилното приложение, разработено в този курс, може да бъде целево Android и/или iOS. За да поискате вашите предпочитания, моля свържете се с нас, за да уговорим.
По време на 3-дневното обучение участниците ще научат част от историята на теорията и насоките, трансформирани в примерни проекти:
„Проследяване“ от чертеж върху хартия до векторно изображение, което може да се използва за печат, изрязване, гравиране и др.
Правила за "Криви на Пиер Безие" за създаване на основни и сложни криви, както и за тяхното редактиране и поправяне.
"Типография" - създаване на собствен шрифт от чертеж до получаване на отворен тип шрифт (OTF) файл.
Това инструкторско руководимо живо обучение в София (онлайн или наместно) е насочено към среднокоlescени разработчици, които искат да използват CUDA за построяване на Python приложения, работещи паралелно върху NVIDIA GPU.
До края на това обучение участниците ще могат:
Да използват компилатора Numba за ускоряване на Python приложения, работещи на NVIDIA GPU.
Да създават, компилират и стартират персонализирани CUDA ядра.
Да управляват паметта на GPU.
Да конвертират CPU-базирано приложение в приложение, ускорено от GPU.
FreeCAD е параметричен 3D моделер с отворен код, персонализиран, мултиплатформен, скриптов и разширяем за проектиране на обекти от реалния живот.
В това обучение на живо, водено от инструктор, участниците ще се научат как да моделират обект за по-късна конструкция или 3D печат.
До края на това обучение участниците ще могат:
Използвайте инструментите и работните потоци на FreeCad, за да замените комерсиалния CAD или BIM софтуер за моделиране Пишете в много формати като STEP, IGES, STL, SVG, DXF, OBJ, IFC, DAE и др. Използвайте Python за разширяване на функционалността на FreeCAD Автоматизирайте FreeCad, изграждайте модули и вградете FreeCAD в съществуващо приложение
Публика
Дизайнери Разработчици Машинни инженери
Формат на курса
Част лекция, част дискусия, упражнения и тежка практическа практика
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към уеб дизайнери, които искат да използват Maya за създаване на 3D анимации.
До края на това обучение участниците ще могат:
Създавайте реалистични модели и текстури в Maya.
Анимирайте и рендирайте проекти за висококачествено възпроизвеждане.
Този воден от инструктор курс на обучение на живо в София обхваща как да програмирате GPUs за паралелни изчисления, как да използвате различни платформи, как да работите с платформата CUDA и нейните функции и как да изпълнявате различни техники за оптимизация с помощта на CUDA . Някои от приложенията включват дълбоко обучение, анализи, обработка на изображения и инженерни приложения.
WebGL (Библиотека за уеб графики) е Javaприложен програмен интерфейс (API) на скриптове за изобразяване на 3D графики в рамките на уеб браузър без използване на добавки.
В това водено от инструктор обучение на живо участниците ще се научат как да генерират реалистични компютърни изображения, използвайки 3D графики, докато преминават през създаването на анимирано 3D приложение, което се изпълнява в браузър.
До края на това обучение участниците ще могат:
Разберете и използвайте различните функции на WebGL, включително мрежи, трансформации, камери, материали, осветление и анимация
Анимирайте обекти с WebGL
Създайте 3D обекти с помощта на WebGL
Публика
Разработчици
Формат на курса
Част лекция, част дискусия, упражнения и тежка практическа практика
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към дизайнерски инженери, архитекти и разработчици, които желаят да използват Pixar USD за създаване, изграждане и споделяне на общи 3D сцени или активи, докато работят едновременно от различни графики инструменти.
До края на това обучение участниците ще могат:
Настройте необходимата среда за разработка, за да започнете да създавате 3D графики и работни процеси.
Разберете основния състав на USD и приложете модификации за подобряване на 3D активи и сцени.
Споделяйте, комбинирайте и трансформирайте множество активи, като използвате поддържаните USD добавки за приложения на трети страни (Maya, Katana и Houdini).
Графичните програми Adobe са набор от инструменти за създаване, редактиране и манипулиране на графики, мултимедия и документи. Adobe Systems е известен със създаването на много професионални програми, посветени на графики, мултимедия, редактиране на снимки, дизайн на уебсайтове и др. Ето някои от основните графични програми, създадени от Adobe: Adobe Photoshop Jest е една от най-популярните програми за редактиране на растерна графика. Тя ви позволява да манипулирате снимки, да създавате графики, да ретуширате, да коригирате цветовете и много други разширени операции. Adobe Illustrator Фокусиран върху векторни графики, Illustrator ви позволява да създавате лога, илюстрации, векторни графики, типографски дизайни и други, които могат да бъдат мащабирани без загуба на качество.
Read more...
Последна актуализация:
Oтзиви от потребители (4)
Много интерактивен с различни примери, с добра прогресия в сложността между началото и края на обучението.
Jenny - Andheo
Курс - GPU Programming with CUDA and Python
Машинен превод
Learning about the software
Peter - Coleg Cambria
Курс - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Обучаващи енергия и хумор.
Tadeusz Kaluba - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Курс - NVIDIA GPU Programming - Extended
Машинен превод
The trainer really targeted our need to a very specific case study and was able to adapt to the situation (as the solutions to our problematic evolved during the course), beyond the upstream preparation he did.
Online Computer Graphics training in София
Weekend Computer Graphics training in София
Evening Computer Graphics courses in София
Computer Graphics coaching in София
Computer Graphics boot camp in София
Computer Graphics instructor in София
Computer Graphics trainer in София
Computer Graphics instructor-led in София
Computer Graphics classes in София
Computer Graphics on-site in София
Computer Graphics private courses in София
Computer Graphics one on one training in София, Computer Graphics boot camp in София, Weekend Computer Graphics training in София, Computer Graphics one on one training in София, Computer Graphics instructor-led in София, Computer Graphics instructor in София, Online Computer Graphics training in София, Computer Graphics coaching in София, Computer Graphics on-site in София, Computer Graphics classes in София, Computer Graphics trainer in София, Computer Graphics private courses in София, Evening Computer Graphics courses in София