Дигиталното присъствие на бренда е важно за оцеляването на бизнеса в днешния свързан свят.
Това обучение под ръководството на инструктор е насочено към маркетингови професионалисти на всички нива, които искат да укрепват онлайн позиционирането на бренда на бизнеса, оценяват брандова производителността и управляват имиджа и репутацията на бренда чрез провеждане на тщеславен онлайн бранд аудит.
Сумата от многобройните онлайн точки за контакт в крайна сметка ще формира мнението, което целевите ви групи имат за компанията ви, и дали или не те решат да водят бизнес с вас.
Онлайн бранд аудит е станал стандартна практика за бизнесите, за да оценяват и укрепват позиционирането на бренда в даден пазар.
Освен това, че разглежда собствените онлайн активи на вашия бренд за сили и слабости, този аудит ще анализира как брандът ви се споменава на онлайн канали, които бизнесът ви не контролира, за да оцените брандова перцепция.
По края на провеждането на онлайн бранд аудит, ще се усилите да разработите трансформативна стратегия за маркетинга на бренда, която отговаря на по-широките бизнес цели.
Въпреки че този курс пада в категорията 'Управление на брандовете', то се докосва до много други дисциплини в организацията; от потребителски опит и онлайн потребителски пътеводители до откриване на прозрения за маркетингова стратегия и планиране.
По края на това обучение, участниците ще могат да:
-
Оценяване на дигиталното присъствие на бренда за сили и слабости.
-
Откриване на онлайн репутацията и имиджа на бизнеса.
-
Идентифициране и укрепване на позиционирането на бренда в даден пазар.
-
Разработване на резултатно-ориентирана стратегия за маркетинг и интегриран план за онлайн комуникация.
-
Провеждане на конкурентен брендов аудит и създаване на перцептуални карти на индустрията.
-
Провеждане на SEO аудит.
-
Изучаване на актуализирани правила за SEO в епохата на ИИ.
-
Откриване на ценни прозрения относно това как различните групи потребители воспримат бизнеса и неговите продукти или услуги.
-
Провеждане на онлайн социално слъшване.
-
Използване на ИИ за увеличаване на ефективността при рутинни брендови аудити.
Прочети повече...