План на курса

Въведение в проблемите на комуникацията

    комуникационен процес и неговите етапи, значението на вербалната и невербалната комуникация, техники и средства за ефективна комуникация

Принципи на ефективната комуникация като основен елемент за ефективните контакти в организацията

    самоанализ на собствения стил на общуване грешки в комуникацията комуникационни бариери етапи на установяване на междуличностен контакт директна комуникация и телефонна комуникация

Общуване в организацията

    комуникационни мрежи в организацията, модели на информационните потоци и тяхната оптимизация, вътрешни комуникационни задачи и инструменти

Ефективен разговор

    формиране на собствен образ като подател и получател на съобщение фактори, влияещи върху качеството на професионалните контакти между служителите активното слушане като средство за ефективна комуникация фактори смущаващи слушането и разбирането изказвания изкуството да се задават въпроси психологически механизми и техники за оказване на влияние

В хармония със себе си и в добри отношения с другите – концепцията за асертивно поведение

    концепцията за асертивност вашите собствени права, когато решите да бъдете асертивни видове поведение: агресивно, подчинено поведение, асертивно изграждане на „Аз“ послания като основа за асертивно изразяване на мнения, преценки и емоции защо се страхуваме да кажем „не“ - какво ни спира самочувствието в резултат на асертивно отношение към себе си

Какво означава да уважаваме теб и себе си - какво ще стане, ако се съгласим или откажем

    способност за отказ и приемане на отказ способност за аргументиране на защита срещу манипулация приемане на отрицателни и положителни оценки, реагиране на форми на критика предоставяне на конструктивна обратна връзка

Конфликт, разлика в мненията или кавга? Дефиниция на понятието конфликт

    какво е конфликт - същност и видове конфликти, видове конфликти в зависимост от участниците. когато един вътрешен конфликт се превръща във вътрешен конфликт – теорията на Кърт Люин

Откъде идва това? Тоест за основните източници на конфликти

    всеки дърпа в собствената си посока - различията в целите винаги са по-добри - различията в ценностите или възгледите - кой кой е - организационна неяснота

Дяволът не е толкова страшен – или конфликтът винаги е проблем? Функционални и дисфункционални конфликти

    Всеки конфликт разрушителен ли е за екипа? кога възниква конфликтът? какво определя конструктивната или разрушителната сила на конфликта?

Когато гледаме едно и също нещо, виждаме нещо различно, т.е. изкривявания на възприятието, възникващи в конфликта

    значението на личното отношение и мотивация в конфликта, какво ни пречи и какво ни помага да видим същността на конфликта, как да влезем в обувките на някой друг, т.е. да погледнем на конфликта през очите на другите

Кой си и кой можеш да бъдеш – Стилове на поведение при управление на конфликти

    нищо не е същото - типове поведение в конфликтни ситуации - панацея ????? Във всеки спор има ли правилно поведение? когато упоритостта победи – последствията от твърдото прилагане на определени стилове

За конфликта, който помага и развива - асертивно и развиващо използване на конфликти в екипна работа

    асертивни умения, полезни при разрешаване на конфликти, как да превърнете оловото в злато или как да накарате конфликта да има положителен ефект върху работата на екипа?

Как да не се удавиш в конфликт? – стратегии, използвани в конфликтна ситуация

    Аз печеля - ти губиш, ти печелиш - аз губя, без да губя - превръщане на конфликта в сътрудничество

Работа с емоции в конфликт или как да се справим с трудна ситуация

    вулкан, пълен с лава - за емоциите, които могат да поемат контрола над нас, въвеждане на методи за релаксация и концентрация в антистрес тренировките

Не само утъпканият път - творчески принципи за разрешаване на конфликти

    По колко начина можете да намерите решение на конфликта? Има ли златна среда за постигане на споразумение? оптимални начини за разрешаване на конфликти в компанията

Изисквания

Целта на обучението ще бъде преглед и подобряване на компетенциите, необходими за постигане на бизнес целите, както по отношение на индивидуалната, така и в екипната работа.

 14 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (2)

Свързани Kурсове

Hosting Online Meetings

7 Hours

People and Team Management

21 Hours

Business Communication Skills

35 Hours

Business English for Non-Native Speakers

14 Hours

Communication and Teamwork

7 Hours

International Business Etiquette

14 Hours

Social & Dining Etiquette

21 Hours

Effective communication skills

21 Hours

Effective interpersonal communication with elements of assertiveness

14 Hours

Conflict Management

14 Hours

Свързани Kатегории