План на курса
Разбиране на чувствителността в работното място
- Дефиниране на чувствителност и уважение в професионални сценарии
- Влиянието на думите, тонът и невербалното поведение
- Създаване на осведоменост за културни, лични и социални разлики
Разпознаване и преодоляване на неосъзнателни предразсъдici
- Как се формират предразсъдичностите и как влияят на вземането на решения
- Примери за микросрещания и непреднамерено оскърбяване
- Практични стратегии за намаляване на предразсъдичностите и насърчаване на справедливостта
Емпатия и емоционална интелигентност
- Разбиране на перспективите и чувствата на другите
- Активно слушане и състрадателна комуникация
- Използване на емпатията за подкрепяне на доверието и сътрудничеството
Обработване на чувствителни ситуации
- Конструктивен отговор в случаи на конфликт или оскърбяване
- Поддържане на професионализма под налягане
- Преобразуване на трудните разговори в възможности за учене
Създаване на включваща култура
- Поддържане на уважението, отвореността и общата отговорност
- Насърчаване на всекидневни включващи поведения
- Ролята на ръководството при демонстрирането на чуткост
Практично приложение и рефлексия
- Кейс-базирани упражнения на чувствителни работни сценарии
- Групови рефлексии и споделяне на виждания
- Личен план за действие за приложение на принципите на чуткостта
Съвкупност и следващи стъпки
- Обсмятане на основните концепции и практики
- Отговорност за непрекъснатата осведоменост и уважение
- Ръководства за поддържане на дългосрочното включване на работното място
Изисквания
- Опит в работна команда или клиентски фейсинг среда
- Отвореност към самоанализ и групов диалог
- Не се изисква предходно обучение по разнообразие или включване
Публика
- Служители и ръководители на команди, които търсят да насърчат уважението и включването на работното място
- Мениджъри, които целят да построят осведоменост и емпатия във своите команди
- Организации, фокусирани на усилване на културата на чуткостта и разбирането
Отзиви от потребители (5)
Активните сесии.
Monica Bueno Corral - Fundacion Mon Clinic Barcelona
Курс - Effective communication skills
Машинен превод
Добри възгледи за ефективното комуникиране и как да опростите съобщението за аудиторията, създаване на взаимопонежителни отношения
Teemu - UPM-Kymmene Oyj
Курс - Effective Communication 8 hours
Машинен превод
Целта и концепцията за преговори на SAMART
Withaya - Babcock Power (Thailand)
Курс - Negotiation Skills
Машинен превод
Ясност на дискусионния процес. Инструкторът се свързва с учениците. Приятна и радостна аура на инструктора.
Mona Liza - IT
Курс - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Машинен превод
Тъй като беше индивидуална среща (1:1), съдържанието беше персонализирано.
Patricia - Embraer
Курс - Influencing and Avoiding Conflict
Машинен превод