Онлайн или на място, ръководени от инструктор курсове за обучение на лидерство демонстрират чрез интерактивни дискусии и казуси какво прави или разбива лидера. Обучението за лидерство се предлага като „онлайн обучение на живо“ или „обучение на живо на място“. Онлайн обучението на живо (известно още като „дистанционно обучение на живо“) се извършва чрез интерактивен отдалечен работен плот . Обучението на живо на място може да се проведе локално в помещенията на клиента в София или в корпоративните центрове за обучение на NobleProg в София. NobleProg -- Вашият местен доставчик на обучение
Кристал бизнес център
ул. "Осогово" 40, София, Bulgaria, 1303
Кристал Бизнес Център се намира в централната част на София, на ъгъла на ул. „Осогово”. и бул. "Тодор Александров" Сградата е лесно достъпна чрез метрото (само на 50 м от гара Опълченска) и друг обществен транспорт. Общата му площ е 8000 кв.м. Офисната площ е 6171 кв.м.
Това обучение с инструктор, което се провежда на живо (онлайн или на място), е предназначено за ръководители и мениджъри с ниско до средно ниво, които искат да приемат техники за фидфоруорд, за да подобрят ангажимента на екипа, коучинг и разговори за производителност.
Това обучение, провеждано от инструктор, на живо в София (онлайн или на място) е направено за професионалисти на начален ниво или бъдещи лидери, които искат да разберат основните концепции и практики на ефективно лидерство.
След завършване на това обучение участниците ще могат да:
Разберат какво е лидерство и какво го отличава от мениджмънт.
Определят и развиват ключови лидерски компетентности и стилове.
Поставят значими цели и ги комуникират ефективно.
Създават доверие и влияят на другите чрез ефективна комуникация.
Този практически, водещ се от инструктор курс (онлайн или на място) е предназначен за лидери и мениджъри, които желаят да развият практически умения в сферата на служещото лидерство, да насърчат ангажираността на екипа и да създадат култура на сътрудничество и доверие.
В края на този курс участниците ще могат да:
Разберат принципите и философията на служещото лидерство.
Развият ключови умения за служещо лидерство, включително емпатия, активно слушане и сътрудничество.
Приложат практики на служещо лидерство за повишаване на ефективността и мотивацията на екипа.
Изградят култура на доверие и овластяване в рамките на своята организация.
Този практически, водещ се от инструктор курс (онлайн или на място) е предназначен за ръководни служители и старши професионалисти, които желаят да получат по-задълбочени познания за техните лидерски стилове, да използват Korn Ferry Leadership Оценки и да разработят приложими стратегии за лидерска адаптивност и екипна ефективност.
В края на този курс участниците ще могат да:
Анализират организационния контекст и неговото влияние върху лидерската ефективност.
Оценяват обхвата на използваните лидерски стилове и тяхното въздействие.
Оценяват как лидерските подходи влияят върху ангажираността, динамиката и ефективността на екипа.
Прилагат обратна връзка от лидерските оценки, за да идентифицират силните страни и областите за развитие.
Използват причинно-следствен модел, за да проучат лидерските поведения и тяхното пряко въздействие върху работната атмосфера.
Разработват приложими стратегии за повишаване на лидерската адаптивност и екипната ефективност.
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към продуктови мениджъри на средно ниво, които желаят да се научат да съгласуват стратегическите цели с оперативните проекти, като същевременно овладяват лидерски техники за ефективно ръководене на многофункционални екипи.
До края на това обучение участниците ще могат:
Укрепване на способностите за лидерство и вземане на решения.
Подобрете уменията за стратегическо планиране и изпълнение.
Изградете опит в управлението на проекти за ефективно изпълнение на проекти.
Развийте умения, специфични за притежаването на продукти, фокусирани върху проекти в банковия и финансовия сектор.
Научете се да балансирате стратегическите цели с оперативните цели на проекта.
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към начинаещи лидери и професионалисти по човешки ресурси, които желаят да научат и прилагат Design Thinking методологии за насърчаване на иновациите, подобряване на способностите за решаване на проблеми и ефективно ангажиране на екипи .
До края на това обучение участниците ще могат:
Оборудвайте участниците с инструменти и методологии за насърчаване на иновациите и екипната ангажираност.
Развийте умения за картографиране на емпатия, идеи и създаване на прототипи за решаване на сложни предизвикателства.
Приложете Design Thinking принципи към сценарии за лидерство и човешки ресурси.
Насърчавайте култура на иновации в техническите екипи.
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към мениджъри на средно ниво, които желаят да приложат прозрения на Enneagram за подобряване на лидерските умения, подобряване на екипната динамика и стимулиране на организационния успех.
До края на това обучение участниците ще могат:
Придобийте солидна основа в системата Енеаграма, включително деветте типа личности, крила, нива на развитие и центрове на интелигентност.
Използвайте енеаграмата, за да изследвате и идентифицирате типа личност, включително силни, слаби страни и възможности за растеж.
По-добро разбиране на членовете на екипа, подобряване на комуникацията, разрешаване на конфликти и насърчаване на екипна среда за сътрудничество.
Съгласувайте екипните и организационните цели, управлявайте ефективно промените и култивирайте иновативна и адаптивна организационна култура.
Този курс с инструктор, проведен на живо (онлайн или на място) е част от компетентностите на специалиста по данни (Област: Консултантство и лидерство) и е предназначен за професионалисти, които искат да развият ефективни комуникационни, проблемно-ориентирани и лидерски умения, за да просперират в екипи за данни или анализ.
Към края на този курс участващите ще могат да:
Прилагат структурирани техники за решаване на проблеми и анализ на основната причина.
Комуникират ефективно инсайти чрез впечатляващо разказване на истории и визуализация.
Водят инициативи за промени и влияят на заинтересованите страни с увереност.
Управляват проекти, свързани с данни, използвайки ясен и практичен подход.
Персонал, който трябва да бъде напълно подготвен да предоставя висококачествени коучинг сесии
На отделни членове на техния персонал
На техните отбори
На лица, които не са пряко свързани със собствените си екипи, но които биха оценили техния независим – и без осъждане – принос
Формат на курса
Комбинация от:
Улеснени дискусии
Делегирани коучинг сесии – с пълна обратна връзка
До края на курса делегатите ще могат да:
Дефинирайте „Коучинг“ и обяснете подробно използването на Коучинг за подобряване на индивидуалното и екипното представяне – по-специално във връзка с използването му за разбиране на причините зад (и коригиране) на недостатъчно представяне
Този курс предоставя цялостно разбиране на коучинга и наставничеството като решаващи процеси за професионално израстване и развитие на работното място. Чрез подробно проучване и практически приложения, участниците ще придобият необходимите умения за ефективно използване на техники за коучинг и наставничество, съобразени с различните етапи на кариерата.
Делегирането на задачи и мотивирането на служители са ключови умения за ефективно управление на екип. Това включва разбиране на компетенциите на служителите, ясното определяне на очакванията и поемането на отговорност същевременно с доверието и делегирането. Редовно проверявайте напредъка и предлагайте конструктивна обратна връзка, за да можете да мотивирате служителите:Ценете постиженията: публичното и частното признаване на успехите на служителите усилва мотивацията им за продължаваща работа. Ангажирането на служителите в процесите на взимане на решения ги прави да се чувстват като важни части от фирмата. Организационна култура, която насърчава уважението, подкрепата и баланса между работата и личния живот, мотивира служителите за по-добра продуктивност. Действайте в съответствие със стойностите и очакванията, които задавате на вашите служители, за да ги инспирирате към действие.Ефективното делегиране на задачи и мотивиране на служителите изисква еластичност, емпатия и непрекъснато адаптиране към нуждите на екипа. Подкрепата за служителите, разбирането на техната мотивация и развитие на уменията са ключови елементи за успех в тази област.
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към инженерни лидери и инженери, които желаят да анализират, управляват и развиват своите лидерски умения.
До края на това обучение участниците ще могат да използват силните страни, да прилагат ценности, да управляват стреса, да решават проблеми и да изградят план за развитие, за да бъдат ефективен инженерен лидер.
Придобият разбиране на самоосъзнаване като основа за вдъхновяващи лидери
Укрепят и поддържат своите способности за изпълнение и приносят за създаването на култура за високи постижения
Водят културни трансформации и процеси на промяна в своите съответни зони на влияние, използвайки емоционален интелект и инструменти за управление на промените
Този програм за развитие на мениджъри в организации е структуриран курс от 5 сесии, по 8 часа всяка, чиято цел е да развие уменията необходими за ефективно управление, адаптирани към нуждите на служителите и на организацията.
Обучението има практическо-приложен характер, използвайки емпирични методи за развитие на уменията и обучението, с участниците, които са поощрявани да споделят своя опит, за да помогнат за нормални очаквания относно ролята на мениджъра и да предоставят практическо решение за колеги.
Има много различни начини, по които влияем и биваме повлияни във всички взаимодействия на нашето ежедневие и повечето от тези явления се случват несъзнателно. Целта на това обучение е да се обсъдят стратегии за преговори, психологически и поведенчески принципи на убеждаване и 7-те най-важни стъпки за подобряване на вашите умения за преговори.
Този 5-дневен курс ще помогне на участниците да развиват своите стратегически умения за мислене, планиране и управление, включително тактическите и оперативните изисквания за успешна реализация в среда с високи ставки. Курсът ще разглежда сложни теми като управлението на конфликти, управлението на промяна, какво прави добрия лидер и как да мотивира екип. Използвайки интерактивни кейсови изучавания, както и примери от сектора, участниците ще бъдат насърчени да споделят опити и предизвикателства, за да помогнат да се построят практични и работни решения, които могат да приложат в собствената си организация.
Основната цел на програмата е да оборудва изпълнителите с уменията за анализиране на бизнес средата, за да откриват прибылни делови възможности и да разработват стратегии за получаване на конкурентни предимства в все по-конкурентна бизнес среда. Сред другото, програмата ще предостави и разбиране за лидерски най-добрите практики и поведения, които ще укрепят способността на изпълнителите да се справят с сложностите и неизвестностите при управлението на организация с висока производителност.
Обученчески цели
След завършване на курса, участниците ще могат да:
Описват основните проблеми, с които се сблъсква организацията;
Обясняват различните подходи към планирането на развитието на организацията;
Анализират текущата бизнес среда и факторите, влияещи върху организацията;
Анализират ресурсите вътре и извън организацията;
Обясняват различните подходи към управлението на стратегията и нейното място в бизнес плана;
Оценяват альтернативните стратегии за развитие, за да препоручат най-подходящата(те) за нуждите на фирмата.
Прилагат по-дълбоко разбиране на стратегическото планиране;
Обсъждат объективно рисковете, ползвите и разходите, свързани с прилагането на новата стратегия, включително управлението на конфликтите в екип;
Определят подходи за управление на откритите рискове;
Анализират потенциалните последствия за собствената им фирма (по-положителни и по-негативни), които ще произлезат от прилагането на новата стратегия;
Проектират политики, системи и процеси за успешното прилагане на извършващите се стратегически планове;
Покриват основните стъпки в управлението на промяна
Кому е предназначен курсът
Мениджмър на продукти/услуги
Новоосмените, както и опитните мениджъри и водачи на екипи
Ръководители на операции
Висши банкарски мениджъри
Мениджъри по човешки ресурси
Мениджъри по операции
Мениджъри по маркетинг
Методология
Курсът включва подпомагани работилни сесии, допълнени с кейсови изучавания, базирани на комбинация от публикувани реални примери и/или практически опит. ще има възможности за участниците да работят в малки групи, за да синтезират идеи и стратегии и да приложат материалът в контекста на собствените си организации/отдели. Отворени форумни обсъждания ще бъдат ключов елемент.
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към жени, които искат да научат за ролите и очакванията на жените в лидерството. Чрез разнообразни упражнения и дискусии участниците ще укрепят своята увереност и ще развият основни управленски и бизнес умения като лидер по пътя си към това да станат модели за подражание в своите организации.
До края на това обучение участниците ще могат:
Разберете ролята на жените лидери в организациите.
Развийте лидерско мислене.
Демонстрирайте лидерство в управлението на екипа и вземането на решения.
Прочети повече...
Последна актуализация:
Отзиви от потребители (6)
### Training and Feedback#### OverviewThis module provides an in-depth look at the processes of training and providing feedback within an organization. Participants will learn effective strategies for delivering constructive feedback and developing comprehensive training programs.#### Learning Objectives- Understand the principles of effective feedback.- Develop skills for giving and receiving feedback.- Design and implement training programs.- Evaluate the impact of training on organizational performance.#### Course Outline##### Module 1: Introduction to Training and Feedback- **Definition and Importance** - Explanation of what training and feedback are. - The role of training and feedback in professional development.- **Types of Feedback** - Constructive feedback. - Positive feedback. - Negative feedback.- **Purpose of Training** - Skill development. - Performance improvement. - Career advancement.##### Module 2: Delivering Constructive Feedback- **Techniques for Effective Feedback** - The SBI (Situation, Behavior, Impact) model. - Using the "sandwich method."- **Common Challenges** - Dealing with resistance to feedback. - Ensuring feedback is actionable.- **Best Practices** - Timeliness of feedback. - Ensuring clarity and specificity. - Maintaining a positive and supportive tone.##### Module 3: Developing Training Programs- **Needs Assessment** - Identifying training needs. - Conducting a gap analysis.- **Designing Training Content** - Creating learning objectives. - Developing engaging content.- **Implementation Strategies** - Choosing the right training methods. - Using technology in training.- **Evaluating Training Effectiveness** - Measuring training outcomes. - Collecting and analyzing feedback.##### Module 4: Advanced Feedback Techniques- **360-Degree Feedback** - Understanding the 360-degree feedback process. - Implementing 360-degree feedback in the workplace.- **Peer-to-Peer Feedback** - Encouraging a culture of peer feedback. - Techniques for giving and receiving peer feedback.- **Self-Assessment** - The importance of self-assessment. - Techniques for effective self-assessment.##### Module 5: Feedback and Performance Management- **Integrating Feedback into Performance Management** - Aligning feedback with performance goals. - Using feedback to drive performance improvement.- **Performance Reviews** - Conducting effective performance reviews. - Providing actionable feedback during reviews.- **Continuous Improvement** - Using feedback for continuous professional development. - Creating a feedback-rich environment.##### Module 6: Case Studies and Practical Applications- **Real-World Examples** - Case studies of successful training and feedback programs. - Lessons learned from failed implementations.- **Practical Exercises** - Role-playing scenarios for giving and receiving feedback. - Designing and implementing a training program.- **Reflection and Action Planning** - Reflecting on personal feedback experiences. - Developing an action plan for applying learned techniques.
Jochen Jung - Bachem
Курс - DZM – delegating tasks and motivating employees
Машинен превод
Игрите, практическите упражнения и обясненията на процеса и техниките, свързани с тези игри
Класово обяснена теория, съчетана с ентусиазиран разказ на треньора за неговото минало преживяване, което прави концепциите по-привлекателни и запомнящи се. Приятен и страстен треньор.
Jacob Tan - Singapore Management University
Курс - Leadership Development for Engineers
Машинен превод
Информация за RPA, AI и IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Курс - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
Машинен превод
I generally was benefit from the interaction and flexibility.
Olivier Pugliesi-Conti
Курс - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Онлайн Leadership обучение в София, Leadership тренировъчни курсове в София, Уикенд Leadership курсове в София, Вечер Leadership обучение в София, Leadership водени от инструктор в София, Leadership обучител в София, Онлайн Leadership обучение в !регион, Leadership класове в София, Leadership обучение в София, Leadership водени от инструктор в София, Leadership тренировъчна програма в София, Уикенд Leadership обучение в София, Leadership обучение едно-в-едно в София, Leadership частни курсове в София, Leadership инструктор в София, Leadership на място в София, Вечер Leadership курсове в София