Онлайн или на място, ръководени от инструктор курсове за обучение на лидерство демонстрират чрез интерактивни дискусии и казуси какво прави или разбива лидера. Обучението за лидерство се предлага като „онлайн обучение на живо“ или „обучение на живо на място“. Онлайн обучението на живо (известно още като „дистанционно обучение на живо“) се извършва чрез интерактивен отдалечен работен плот . Обучението на живо на място може да се проведе локално в помещенията на клиента в София или в корпоративните центрове за обучение на NobleProg в София. NobleProg -- Вашият местен доставчик на обучение
Кристал бизнес център
ул. "Осогово" 40, София, Bulgaria, 1303
Кристал Бизнес Център се намира в централната част на София, на ъгъла на ул. „Осогово”. и бул. "Тодор Александров" Сградата е лесно достъпна чрез метрото (само на 50 м от гара Опълченска) и друг обществен транспорт. Общата му площ е 8000 кв.м. Офисната площ е 6171 кв.м.
Това обучение с инструктор, което се провежда на живо (онлайн или на място), е предназначено за ръководители и мениджъри с ниско до средно ниво, които искат да приемат техники за фидфоруорд, за да подобрят ангажимента на екипа, коучинг и разговори за производителност.
Това обучение за ръководство, насочено към повишаване на продуктивността в екипите за електромустановка, е практическа програма от един ден, фокусирана върху развитието на уменията за ръководство, адаптирано към техническата среда, подобряване на производителността на командите и съобразяване на ежедневните практики с целите на организацията.
Това обучение, водено от инструктор (онлайн или на място), е предназначено за средни ръководители и лидери, които искат да подобрят своите умения за ситуационно ръководство, комуникация и управление на продуктивността в екипите за електромустановка.
След завършване на обучението, участниците ще могат да:
Применяват техники за ситуационно ръководство, адаптирайки стиля на надзора към нуждите на екипа и задачата.
Комunicират ясно и уверено, за да се намалят недоразуменията и повторните работи.
Приемат своевремени и отговорни решения, които приоритизират безопасността и продуктивността.
Применяват стратегии за мотивация и обратна връзка, които увеличават ангажираността и резултатите.
Формат на курса
Интерактивна лекция и дискусия, фокусирана върху сайта.
Практически упражнения и роляни игри с реални сценарии.
Планиране на действия за незабавно приложение на работното място.
Опции за персонализация на курса
За да поискате персонализирана версия, съгласувана с системите, мисията или работния поток на вашата компания, моля, свържете се с нас.
Тази програма се фокусира върху развитие на ключовите компетенции, които определят организационната екселентност – техническото владение, клиентски ориентираното лидерство и хора-ориентираното сътрудничество. Тя позволява на професионалните лица да водят с качеството, честта и иновацията по всички аспекти от работата им.
Това обучение под ръководството на инструктор (в живо или онлайн) е насочено към професионални лица с промежуточен и продвинат ниво, които желаят да усилват лидерските си способности и да подравняват перформанса си със стандартите за организационна екселентност.
Върху завършването на това обучение, участниците ще могат:
Применяване на аналитично и критично мислене за подобряване на качеството и иновацията.
Гарантиране на спазването на професионалните и организационни стандарти.
Поддържане на доверени клиентски отношения и създаване на дългосрочна бизнес стойност.
Демонстриране на вклjuчително лидерство, адаптивност и екипово омposнаване.
Спodbудяване на непрекъснатото обучение и професионалното развитие във техните екипи.
Формат на курса
Подкрепена дискусиия и насочено размисляне.
Кейс-стъдии и практически упражнения.
Групови активности и сътрудничество на ровесници.
Опции за персонализация на курса
Това обучение може да бъде персонализирано, за да се съгласува с конкретни департаментални или организационни лидерски рамкове.
Лидерството в правната функция включва не само техническа експертиза, но и визия, влияние и способността да водят стратегически инициативи между отделите, като балансира спазването на нормативите и бизнес приоритетите.
Това обучение с преподавател (онлайн или на място) е насочено към средно ниво правни специалисти, които желаят да подобрят лидерските си умения, да развият стратегическо влияние и да преминат от съветници до активни бизнес партньори в своите организации.
По завършване на това обучение участниците ще могат:
Да придобият стратегически лидерски подход, съобразен с целите на организацията.
Да водят междоотделни инициативи с увереност и бизнес осведоменост.
Да прилагат посреднически и конфликтни техники в междоотделни контекстни ситуации.
Да интегрират емоционалната интелигенция в решаването на задачи под налягане.
Да комуникират правни рискове ясно и убедително към неправни аудитории.
Формат на курса
Интерактивен лекции и проводени дискусии.
Ролеви игри, групови динамики и практически случаята базирани на правни сценарии.
Практически упражнения, фокусирани върху реално стратегическо решаване на задачи.
Опции за персонализация на курса
Този курс може да включва персонализирани ролеви игри или вътрешни случаи, отразяващи правните и стратегически предизвикателства на вашата организация.
Това обучение, провеждано от инструктор, на живо в София (онлайн или на място) е направено за професионалисти на начален ниво или бъдещи лидери, които искат да разберат основните концепции и практики на ефективно лидерство.
След завършване на това обучение участниците ще могат да:
Разберат какво е лидерство и какво го отличава от мениджмънт.
Определят и развиват ключови лидерски компетентности и стилове.
Поставят значими цели и ги комуникират ефективно.
Създават доверие и влияят на другите чрез ефективна комуникация.
Този практически, водещ се от инструктор курс (онлайн или на място) е предназначен за лидери и мениджъри, които желаят да развият практически умения в сферата на служещото лидерство, да насърчат ангажираността на екипа и да създадат култура на сътрудничество и доверие.
В края на този курс участниците ще могат да:
Разберат принципите и философията на служещото лидерство.
Развият ключови умения за служещо лидерство, включително емпатия, активно слушане и сътрудничество.
Приложат практики на служещо лидерство за повишаване на ефективността и мотивацията на екипа.
Изградят култура на доверие и овластяване в рамките на своята организация.
Този практически, водещ се от инструктор курс (онлайн или на място) е предназначен за ръководни служители и старши професионалисти, които желаят да получат по-задълбочени познания за техните лидерски стилове, да използват Korn Ferry Leadership Оценки и да разработят приложими стратегии за лидерска адаптивност и екипна ефективност.
В края на този курс участниците ще могат да:
Анализират организационния контекст и неговото влияние върху лидерската ефективност.
Оценяват обхвата на използваните лидерски стилове и тяхното въздействие.
Оценяват как лидерските подходи влияят върху ангажираността, динамиката и ефективността на екипа.
Прилагат обратна връзка от лидерските оценки, за да идентифицират силните страни и областите за развитие.
Използват причинно-следствен модел, за да проучат лидерските поведения и тяхното пряко въздействие върху работната атмосфера.
Разработват приложими стратегии за повишаване на лидерската адаптивност и екипната ефективност.
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към продуктови мениджъри на средно ниво, които желаят да се научат да съгласуват стратегическите цели с оперативните проекти, като същевременно овладяват лидерски техники за ефективно ръководене на многофункционални екипи.
До края на това обучение участниците ще могат:
Укрепване на способностите за лидерство и вземане на решения.
Подобрете уменията за стратегическо планиране и изпълнение.
Изградете опит в управлението на проекти за ефективно изпълнение на проекти.
Развийте умения, специфични за притежаването на продукти, фокусирани върху проекти в банковия и финансовия сектор.
Научете се да балансирате стратегическите цели с оперативните цели на проекта.
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към начинаещи лидери и професионалисти по човешки ресурси, които желаят да научат и прилагат Design Thinking методологии за насърчаване на иновациите, подобряване на способностите за решаване на проблеми и ефективно ангажиране на екипи .
До края на това обучение участниците ще могат:
Оборудвайте участниците с инструменти и методологии за насърчаване на иновациите и екипната ангажираност.
Развийте умения за картографиране на емпатия, идеи и създаване на прототипи за решаване на сложни предизвикателства.
Приложете Design Thinking принципи към сценарии за лидерство и човешки ресурси.
Насърчавайте култура на иновации в техническите екипи.
Това обучение с преподавателско ръководство (онлайн или на място) в София е насочено към средноуровневи мениджъри, които искат да приложат прозренията от Еннеаграмата, за да подобрят уменията си в ръководството, улеснят работата на екипите и допринесат за успеха на организацията.
По завършване на това обучение, участниците ще могат да:
Придобият твърдо основание в системата Еннеаграма, включително деветте типа личност, крила, нива на развитие и центрове на интелigenция.
Използват Еннеаграмата за изучаване и идентифициране на типа личност, включително силите, слабостите и възможностите за растеж.
По-добре разбират членовете на екипа, подобряват комуникацията, решават конфликти и насърчават сътрудническа среда в екипите.
Подравняват целите на екипите и организацията, управляват промените ефективно и разрастват иновативна и адаптивна организационна култура.
Този курс с инструктор, проведен на живо (онлайн или на място) е част от компетентностите на специалиста по данни (Област: Консултантство и лидерство) и е предназначен за професионалисти, които искат да развият ефективни комуникационни, проблемно-ориентирани и лидерски умения, за да просперират в екипи за данни или анализ.
Към края на този курс участващите ще могат да:
Прилагат структурирани техники за решаване на проблеми и анализ на основната причина.
Комуникират ефективно инсайти чрез впечатляващо разказване на истории и визуализация.
Водят инициативи за промени и влияят на заинтересованите страни с увереност.
Управляват проекти, свързани с данни, използвайки ясен и практичен подход.
Персонал, който трябва да бъде напълно подготвен да предоставя висококачествени коучинг сесии
На отделни членове на техния персонал
На техните отбори
На лица, които не са пряко свързани със собствените си екипи, но които биха оценили техния независим – и без осъждане – принос
Формат на курса
Комбинация от:
Улеснени дискусии
Делегирани коучинг сесии – с пълна обратна връзка
До края на курса делегатите ще могат да:
Дефинирайте „Коучинг“ и обяснете подробно използването на Коучинг за подобряване на индивидуалното и екипното представяне – по-специално във връзка с използването му за разбиране на причините зад (и коригиране) на недостатъчно представяне
Делегирането на задачи и мотивирането на служители са ключови умения за ефективно управление на екип. Това включва разбиране на компетенциите на служителите, ясното определяне на очакванията и поемането на отговорност същевременно с доверието и делегирането. Редовно проверявайте напредъка и предлагайте конструктивна обратна връзка, за да можете да мотивирате служителите:Ценете постиженията: публичното и частното признаване на успехите на служителите усилва мотивацията им за продължаваща работа. Ангажирането на служителите в процесите на взимане на решения ги прави да се чувстват като важни части от фирмата. Организационна култура, която насърчава уважението, подкрепата и баланса между работата и личния живот, мотивира служителите за по-добра продуктивност. Действайте в съответствие със стойностите и очакванията, които задавате на вашите служители, за да ги инспирирате към действие.Ефективното делегиране на задачи и мотивиране на служителите изисква еластичност, емпатия и непрекъснато адаптиране към нуждите на екипа. Подкрепата за служителите, разбирането на техната мотивация и развитие на уменията са ключови елементи за успех в тази област.
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към инженерни лидери и инженери, които желаят да анализират, управляват и развиват своите лидерски умения.
До края на това обучение участниците ще могат да използват силните страни, да прилагат ценности, да управляват стреса, да решават проблеми и да изградят план за развитие, за да бъдат ефективен инженерен лидер.
Придобият разбиране на самоосъзнаване като основа за вдъхновяващи лидери
Укрепят и поддържат своите способности за изпълнение и приносят за създаването на култура за високи постижения
Водят културни трансформации и процеси на промяна в своите съответни зони на влияние, използвайки емоционален интелект и инструменти за управление на промените
Модерните организации все повече разпознават, че неврологичното разнообразие не е изключение, а природна част от населението – колкото до 1 в 7 души функционират по начин, определен като неврологично разнообразен. Това означава, че повечето отбори днес са формирани от хора с различни стилове на мислене, учене, комуникация и поведение. За лидерите това не е предизвикателство – то е най-голямата възможност за развитие в нашия век.
Този програма за разработването на мениджъри в организации е структурирана програма от 5 сесии по 8 часа всяка, която цели да развие необходимите умения за ефективно управление, адаптирани към нуждите на служителите и организацията.
Обучението има приложно-практичен характер, използва експериментални методи за развитие на умения и училище, като участниците се насърчават да споделят своята опит, за да помогне в нормализирането на очакванията относно ролята на мениджъра и предоставяне на практически решения за други колеги.
Има много различни начини, по които се влияем и биваме влияни във всички взаимодействия на нашия ежедневен живот, а повечето от тези явления се състоят несъзнателно.
Целта на това обучение е да разгледаме стратегии за преговори, психологични и поведенчески принципи на убеждаването и 7 най-важните стъпки за подобряване на вашите навикаи в преговорите.
Този курс с продължителност пет дни ще помогне на участниците да развиват своите стратегически мисли, планиране и управленски навик, включително тактичните и оперативните изисквания за успешната реализация в среда с високи ставки. Курсът ще разгледа трудните въпроси като управление на конфликти, управление на промените, какво прави добра лидер и как да мотивират екип. Чрез интерактивни кейсови изучавания, както и примери от сектора, участниците ще бъдат насърчени да споделят опит и предизвикателства, за да помогнат в създаването на практични и работно ориентирани решения, които могат да вземат и реално да използват.
Основната цел на програмата е да оборудва изпълнителите с уменията за анализиране на бизнес средата, за да откриват приносителни бизнес възможности, както и стратегии за придобиване на конкурентно предимство в все повече конкурираща бизнес среда. Сред другите неща, програмата ще предостави инсайти относно лидерството, най-добрите практики и поведенията, които ще укрепят способността на изпълнителите да се справят с комплексностите и неизвестността при управлението на организация с висока производителност.
Обучаващи цели
След завършване на курса, участниците ще могат да:
Опишат основните проблеми, с които се сблъсква организация;
Обяснят различните подходи към планирането на развитие на организацията;
Анализират текущата бизнес среда и факторите, влияещи върху организацията;
Анализират ресурсите в рамките на и извън организацията;
Обяснят различните подходи към управлението на стратегия и нейната роля в бизнес плана;
Оценят алтернативните стратегии за развитие, за да препоръчат тези, най-постигаеми за нуждите на фирмата.
Применяват по-глубоко разбиране на стратегическото развитие;
Обсъждат обективно рисковете, ползите и разходите, свързани с реализацията на новата стратегия, включително управлението на конфликт в екип;
Дефинират подходи към управлението на идентифицираните рискове;
Анализират потенциалните въздействия (положителни и отрицателни) върху неговата или нейната фирма, които ще резултатирам от реализацията на новата стратегия;
Проектират политики, системи и процеси за успешна реализация на възникналите стратегически планове;
Покриват основните стъпки при управлението на промените.
За кого е курса
Мениджмъри на продукти/услуги
Новоназначени, както и заслужили мениджмъри и водещи екипи
Главни операции мениджмъри
Висши банкови мениджмъри
Мениджмъри на човешките ресурси
Операции мениджмъри
Маркетинг мениджмъри
Методология
Курсът се състои от насочвани семинари, допълнени с кейсови изучавания, взети от комбинация между публикувани реални примери и/или практически опит. Там ще има възможности за участниците да работят по малки групи, за да синтезират идеи и стратегии и да прилагат материал в контекста на собствените им организации/отделите. Отворени форумни дискусии ще бъдат ключов елемент.
Това водено от инструктор обучение на живо в София (онлайн или на място) е насочено към жени, които искат да научат за ролите и очакванията на жените в лидерството. Чрез разнообразни упражнения и дискусии участниците ще укрепят своята увереност и ще развият основни управленски и бизнес умения като лидер по пътя си към това да станат модели за подражание в своите организации.
До края на това обучение участниците ще могат:
Разберете ролята на жените лидери в организациите.
Развийте лидерско мислене.
Демонстрирайте лидерство в управлението на екипа и вземането на решения.
Прочети повече...
Последна актуализация:
Отзиви от потребители (6)
обучение и обратна връзка
Jochen Jung - Bachem
Курс - DZM – delegating tasks and motivating employees
Машинен превод
Игрите, praktichnite упражнения и обясненията на процеси и техники, свързани с тези игри
Ясно обяснена теория, kombinирана с ентuzиазъм на тренера, който споделя своята предходна опит, правейки концепциите много по-свързани и запомнящи се.
Приятен и страстен тренер.
Jacob Tan - Singapore Management University
Курс - Leadership Development for Engineers
Машинен превод
Информация за RPA, ИИ и IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Курс - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
Машинен превод
I generally was benefit from the interaction and flexibility.
Olivier Pugliesi-Conti
Курс - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Онлайн Leadership обучение в София, Leadership тренировъчни курсове в София, Уикенд Leadership курсове в София, Вечер Leadership обучение в София, Leadership водени от инструктор в София, Leadership обучител в София, Онлайн Leadership обучение в !регион, Leadership класове в София, Leadership обучение в София, Leadership водени от инструктор в София, Leadership тренировъчна програма в София, Уикенд Leadership обучение в София, Leadership обучение едно-в-едно в София, Leadership частни курсове в София, Leadership инструктор в София, Leadership на място в София, Вечер Leadership курсове в София